یک آن فکر کردم با تیم ملی بازی داریم/ جهانی: داگلاس کاستا پست‌های من را لایک میکند


یک آن فکر کردم با تیم ملی بازی داریم/ جهانی: داگلاس کاستا پست‌های من را لایک میکند

هافبک چپ پای تیم فوتبال تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه درخشش خود، در پیروزی این تیم مقابل تراکتور موفق شد دو پاس گل ارسال کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که صنعت نفت آبادان بتواند مچ تراکتوری را بخواباند که تا قبل از حضورش در ورزشگاه تختی آبادان حتی یک‌بار هم دروازه‌اش باز نشد بود.
اما شاگردان اسکوچیچ کاری کردند کارستان و توانستند تراکتور را با دو گل شکست دهند تا یکی از شگفتی‌های هفته هشتم را به نام خود ثبت کنند.


پایه گذار هردو گل نفتی‌ها میلاد جهانی بود، هافبک چپ پا و آماده‌ای که در این دو فصل سمت چپ نفت را به‌نوعی قرق کرده است. او که با درخشش در فصل گذشته پیشنهادات زیادی را دریافت کرده بود یک‌فصل دیگر هم ترجیح داد لباس زرد آبادان را بر تن کند تا زیرنظر اسکوچیچ کیفیت فوتبالش را ارتقاء دهد.


وی در خصوص این دیدار اظهار داشت: «قبل از بازی به‌نوعی هم‌قسم شده بودیم که بتوانیم با برد از زمین خارج شویم اما اعتراف می‌کنم با توجه به اینکه تراکتور گلی را تابه‌حال دریافت نکرده بود قدری از این موضوع می‌ترسیدیم. وقتی وارد زمین شدیم و در کنار خط کنار بازیکنان تراکتور ایستادیم، فکر کردم با تیم ملی بازی داریم. شک نداشته باشید که بازی کردن مقابل بازیکنانی مثل حاج صفی، دژاگه، شجاعی، مظاهری کار بسیار سختی است اما ما نشان دادیم ازعهده کارهای بزرگ برمی‌آییم.»

یک آن فکر کردم با تیم ملی بازی داریم/ جهانی: داگلاس کاستا پست‌های من را لایک میکند


جهانی در ادامه افزود: «اسکوچیچ از روز اولی که وارد شد اعتماد به نفسی به تیم ما تزریق کرد که ما پیش ازهر بازی فقط به برد فکر کنیم و در دیدار مقابل تراکتور هم این را ثابت کردیم.»


وی در خصوص دو پاس گلی که در این دیدار داد گفت: «خب من به‌عنوان یک هافبک اولین وظیفه‌ام دادن پاس گل به مهاجمان است و اگر خاطرتان باشد در فصل گذشته هم بالای 7 پاس گل دادم و تا حدی با این وظیفه بیگانه نیستم. درباره این دیدار هم بگویم که این گل ممکن است به نام گلزن و کسی که پاس گل را می‌دهد ثبت شود اما درواقع یک کار تیمی است. اگر آن گوشه کسی خطایی را نگیرد من کی بتوانم توپ را ارسال کنم. اما خدا رو شکر می‌کنم که در این بازی حساس روی هر دو گل تیمم تأثیرگذار بودم.»


وی در ارتباط با وضعیت مالی بد تیم‌های نفتی هم اشاره کرد: «واقعاً ازلحاظ مالی کل تیم تحت‌فشار قرار دارد و این موضوع چه بخواهیم و چه نخواهیم بر روی تمرکز تیم فشار می‌آورد. ما فوتبالیست‌ها هیچ کاری غیر از فوتبال بلد نیستیم و هیچ منبع درآمدی غیر از فوتبال نداریم و وقتی تا این حد تحت‌فشار باشیم روی روند زندگی‌مان تأثیر می‌گذارد.»


وی درباره اینکه آیا از اینکه در نفت آبادان ماندگار شد پشیمان است تصریح کرد: «به‌هیچ‌وجه، من به این تماشاگران و شهرآبادان هم عادت کرده‌ام و هم به آن‌ها مدیون هستم و با همسرم تصمیم گرفتیم به خاطر محبت بی‌نظیر مردم آبادان در این شهر دوست‌داشتنی بمانیم و از این انتخاب قطعا خوشحالم، فقط مشکل مالی داریم که امیدوارم با تلاش‌های مدیرعامل زحمتکشمان این موضوع هم حل شود.
ضمن اینکه آمدن اسکوچیچ هم بی‌تأثیر نبود چون می‌دانستم او چه مربی قابلی است و از او تعریف‌های زیادی شنیدم و الحق هم چقدر نسبت به تیم احساس مسئولیت می‌کند و تا چه حد به کارش مسلط است.»

یک آن فکر کردم با تیم ملی بازی داریم/ جهانی: داگلاس کاستا پست‌های من را لایک میکند

یک آن فکر کردم با تیم ملی بازی داریم/ جهانی: داگلاس کاستا پست‌های من را لایک میکند


او درباره علاقه‌اش به داگلاس کاستا هم گفت: «خب هواداران در آبادان همه من را با داگلاس کاستا صدا می‌کنند و کمتر کسی من را به نام میلاد می‌شناسد چراکه همان‌طور که می‌دانید آن‌ها به بازیکنان برزیلی علاقه خاصی دارند. ضمن اینکه او الگوی ورزشی من است و شاید برای شما جالب باشد که او چند بار پست‌های من را در اینستاگرام لایک کرده است.»


وی در پایان اشاره کرد: «آرزو می‌کنم که با حمایت این تماشاگرانی که نمونه‌اش را واقعاً کمتر دیده‌ام و درایت آقای اسکوچیچ بتوانیم به این روند خوبمان ادامه دهیم تا در پایان بتوانیم جزو تیم‌های بالای جدول لیگ باشیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد