بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها و داستان سریال


سریال رویای پرواز یکی از سریال های موزیکال شبکه نمایش خانگی است که داستانی جالب هم دارد. در این بخش تاپ ناز اطلاعاتی در مورد سریال، اسامی و بیوگرافی بازیگران، عکس های سریال و بازیگران و داستان سریال را گردآوری کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. سریال رویای پرواز سریال رویای … نوشته بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های...

بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها و داستان سریال

سریال رویای پرواز یکی از سریال های موزیکال شبکه نمایش خانگی است که داستانی جالب هم دارد. در این بخش تاپ ناز اطلاعاتی در مورد سریال، اسامی و بیوگرافی بازیگران، عکس های سریال و بازیگران و داستان سریال را گردآوری کرده ایم و امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

سریال رویای پرواز

سریال رویای پرواز به تهیه کنندکی شرکت اسپادان و نویسندگی سعید حبیبی و به کارگردانی شاهین بیک قرار است که همزمان با ارئه در شبکه نمایش خانگی به صورت اینترنتی در سایت های مختلف هم ارائه شود. «رویای پرواز» در 16 اپیزود و 16 قطعه تصویری منتشر می شود.

اولین قسمت از سریال موزیکال رویای پرواز با حضور عوامل اصحاب رسانه در پریس باغ کتاب برگزار شد.

دیدگاه عوامل در مورد سریال

سعید حبیبی بازیگر، نویسنده و طراح «رویای پرواز» بعد از پخش بخش‌هایی از سریال درباره چگونگی ساخت این پروژه گفت:

پیش تولید این سریال از سه سال گذشته شروع شد و تاکنون ساخت فصل اول آن به پایان رسیده است. مجموعه مضمونی اجتماعی دارد و با توجه به فضای موسیقایی آن پخش و توزیعش به بعد از ماه صفر و ایام عزاداری موکول شده است.

مسعود فروتن، بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان یکی از مهمانان حاضر در این مراسم درباره تاریخچه سریال موزیکال در سینمای جهان بیان کرد:

نخستین فیلم موزیکال در دنیا در سال ۱۳۳۸ به نام «عروس فراری» ساخته شد و بعد از آن در دهه پنجاه علی حاتمی با فیلم «حسن کچل» که برداشتی از تئاتری به همین نام به کارگردانی این هنرمند بود، فیلمی را به عنوان فیلم سینمایی موزیکال آفرید. اکنون برای من جالب است که ببینم «رویای پرواز» که ساخته جوانان امروز است چه خواهد شد و در انتظار انتشار این مجموعه هستم.

پوریا حیدری، تنظیم کننده قطعه‌های موسیقی نیز درباره تجربه حضور خود در این سریال گفت:

باعث افتخارم است که در اولین مجموعه تمام موزیکال ایرانی حضور داشتم. شش سال برای این طرح زحمت کشیده شده و همین موضوع ارزشمند است. ما پیش از این فیلم‌های سینمایی موزیکال مانند «مکث» را دیدیم، اما هر کدام از آنها با تعاریف فیلم و سریال موزیکال تفاوت‌هایی داشته است.

بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها و داستان سریال

داستان سریال

داستان این سریال در مورد مرد جوانی است که در زندگی با همسرش دچار روزمرگی شده است و همین امر در ادامه باعث ایجاد ماجراهای ناخوشایندی برای او می شود. در ادامه داستان هایی رخ می دهد که دیدن این سریال را لذت بخش می کند

بازیگران سریال

در این سریال بازیگرانی همچون سولماز حصاری، سعید حبیبی، امین ایمانی، خورشید سعیدی ایفای نقش می کنند.

پوریا حیدری، بهروز صفاریان و پیام هوشمند تنظیم کننده این سریال هستند و خواننده قطعه های این مجموعه هم بامداد است.

دیگر عوامل

دیگر عوامل اصلی «رویای پرواز» عبارتند از: دستیار برنامه‌ریز: غزاله تاری، طراح گریم: سارا صحراپور، صدابردار: آرش بیک.

بیوگرافی بازیگران سریال رویای پرواز

در ادامه بیوگرافی بازیگران این مجموعه را آماده کرده ایم.

بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها و داستان سریال

بیوگرافی سولماز حصاری

سولماز حصاری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی متولد تهران است و دارای مدرک لیسانس علوم آزمایشگاهی است. از سال ۱۳۸۷ فعالیت هنری اش را در تئاتر شروع کرد و در همان سال توانست نفر دوم بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر استان شود. اولین کار سینمایی اش را در فیلم گردان آبنبات چوبی به کارگردانی امیر فیضی رقم زد. او در چند فیلم تلویزیونی نیز همکاری داشته‌است.

بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها و داستان سریال

بیوگرافی امین ایمانی

امین ایمانی بازیگر متولد مرداد سال 1360 در تهران است. او به جز بازیگری در زمینه ورزش بسیار فعال بوده است و در زمان نوجوانی و جوانی قهرمان شنای کشور بوده است و سه رکورد ملی هم دارد.

بازیگران سریال رویای پرواز + اسامی و عکس های بازیگران و بیوگرافی آنها و داستان سریال

بیوگرافی خورشید سعیدی

خورشید سعیدی متولد 28 آذر 1355 در شهر پاوه بازیگر و خواننده است. نام اصلی او عفت السادات است و نام هنری او خورشید است. او فارغ التحصیل موسیقی و رشته آواز کلاسیک از دانشگاه بین الملل تهران است و کارشناسی نمایش از دانشگاه سوره هم دارد.

امیدواریم که از تماشای سریال موزیکال رویای پرواز لذت ببرید.

سریال مانکنسریال کرگدن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید