ایران 112 مهاجر غیرقانونی تبعه پاکستان را تحویل داد


ایران 112 مهاجر غیرقانونی تبعه پاکستان را تحویل داد

اسلام آباد - ایرنا - منابع خبری پاکستان گزارش دادند که مسئولان مرزی ایران در نقطه مرزی مشترک با پاکستان؛ 112 مهاجر غیرقانونی پاکستانی را به این کشور تحویل دادند.

روزنامه پاکستانی "دنیا" روز یکشنبه نوشت که مرزبانان ایران پس از انجام تحقیقات و بازرسی از اتباع بازداشت شده، آنان را به مقام های مرزی آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (اف آی ای) در منطقه 'تفتان' ( پایانه میرجاوه) تحویل دادند.

طی ماه‌های اخیر نیروهای مرزی ایران صدها تبعه پاکستانی را بازداشت کرده و به مقام های مرزی پاکستان در مرزی میرجاوه تحویل دادند.

به نقل از منابع خبری، اتباع پاکستانی به منظور یافتن کار و یا سفر به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس با ورود غیرقانونی به ایران سعی در رسیدن به دروازه های دیگر کشورها دارند.
گروه های غیرقانونی قاچاق انسان در این منطقه ؛ اقدام های خطرناکی را در اعزام مهاجران غیرقانونی به آن سوی مرزها به کار می بندند و گاه با حبس چندین نفر در محفظه های اتومبیل های عبوری و یا بار کامیون ها ؛ وضعیت نامناسبی برای مسافران غیرقانونی ایجاد می کنند.
رسانه‌های خبری پاکستان در برخی موارد خبر قربانی شدن مهاجران غیرقانونی در مرزها و مناطق همجوار با ایران را منعکس می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج