استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین در دستور کار کمیته امداد


استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین در دستور کار کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره مدل اشتغال کمیته امداد برای محرومین توضیحاتی داد.

استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین در دستور کار کمیته امداد

حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) درگفت‌وگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مدل اشتغال کمیته امداد به عنوان یکی از معتبرترین روش‌های اشتغال‌زایی مورد توجه قانون‌گذاران و سیاست‌گذاران اشتغال کشور است.

او با بیان اینکه کمیته امداد یکی از دستگاه‌های برتر و تأثیرگذار در زمینه اشتغال‌زایی در کشور است، گفت: تلاش می‌شود بخش قابل توجهی از اشتغال کشور را به نفع محرومان ایجاد کنیم.

عبدالملکی ادامه داد: در این راستا سعی شده است منابع بانکی و مالی کشور به هر مقدار که هست را به نفع اقشار محروم جامعه جذب و هدایت کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ۴۰۰ هزار کارآفرین حرفه‌ای در کشور وجود دارد که اگر ۲۰ هزار نفر از آنان را در حوزه اشتغال محرومان وارد کنیم، بخش زیادی از مساله بیکاری محرومان حل می‌شود، افزود: استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در امور اداری، آموزش بازاریابی و فروش، پیداکردن راهبران شغلی، نظارت بر طرح‌ها، مشاوره شغلی و... در دستور کار کمیته امداد است.

او گفت: با مذاکرات انجام شده سعی می‌کنیم حداقل هزار جهادگر کارآفرین با انگیزه جهادی و انقلابی با کمیته امداد همکاری کنند.

بیشتربخوانید: تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد تومان از قانون بودجه به کمیته امداد

عبدالملکی تصریح کرد: تسهیلات اشتغال در بخش‌های خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دانش‌بنیان و صنایع کوچک و خانگی پرداخت شده است.

او با بیان اینکه بر اساس ضوابط به منظور خودکفایی آن‌ها برای کسانی که تحت پوشش هستند و یا محرومانی که تحت حمایت نیستند، با استفاده از روش‌های علمی و رویکرد جهادی، برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود، ادامه داد: تا پایان امسال ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان با همکاری شبکه بانکی و پرداخت تسهیلات ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

همکاری هزار جهادگر کارآفرین با کمیته امداد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت