دیدار مهم رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس عراق درباره دیدار تیم‌های ملی 2 کشور


عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق برای هماهنگی‌های مرتبط با دیدار عراق و ایران، هفته آینده به تهران می‌آید تا جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کند. نوشته دیدار مهم رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس عراق درباره دیدار تیم‌های ملی 2 کشور اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دیدار مهم رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس عراق درباره دیدار تیم‌های ملی ۲ کشور

برگزاری نشست مهدی تاج با عبدالخالق مسعود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۷
دیدار مهم رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس عراق درباره دیدار تیم‌های ملی 2 کشور

عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق برای هماهنگی‌های مرتبط با دیدار عراق و ایران، هفته آینده به تهران می‌آید تا جلسه‌ای را با مهدی تاج برگزار کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق برای برپایی نشستی با مهدی تاج همتای ایرانی‌اش درباره موضوعات مرتبط با دیدار تیم‌های ملی دو کشور در بصره، به تهران عزیمت خواهد کرد. نشست میان مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و عبدالخالق مسعود قرار است شنبه آینده برگزار شود.

دیدار تیم‌های عراق و ایران در دور رفت دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، روز ۲۳ آبان ماه به میزبانی عراق برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج رقابت می‌کند که در سه بازی نخست خود دو پیروزی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج به دست آورده و مقابل بحرین شکست خورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا