به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نویل در کارنامه حرفه‌ای خود سابقه ساخت مستندهایی همچون «۲۰ قدم تا ستاره بودن» و «تو همسایه من نیستی؟» را دارد که اولی جایزه اسکار بهترین مستند سال ۲۰۱۳ و دومی عنوان پرفروش‌ترین مستندبیوگرافی تاریخ سینما را از آن خود کرده‌اند.

این مستند پس از تولید، نخست توسط Focus Features، در سالن‌های منتخب اکران شده و پس از آن در شبکه CNN و سرویس محتوای آنلاین HBO Max به نمایش درخواهد آمد.

مورگان نویل در این باره گفت: آنتونی بوردین بیش از هر کسی در تاریخ تلویزیون به فهم و نزدیکی ما به یکدیگر کمک کرد. شبکه سی‌ان‌ان در تاروپود آثار آنتونی بود و بهترین شریک برای ساخت این اثر به حساب می‌آید. نویل در ادامه از همراهی دوباره فوکوس فیچرز که پیش از این در مستند «تو همسایه من نیستی؟» در کنار این مستندساز بود، اظهار خوشحالی کرد.

آنتونی بوردین سال‌ها در قالب نویسنده، مجری و سرآشپز به دور دنیا سفر کرد و دیده‌هایش را در مجموعه مستند «بخش‌های ناشناخته» شبکه CNN به بینندگان عرضه کرد؛ مجموعه‌ای که در طول ۵ سال عمر خود ۱۲ جایزه امی دریافت کرد. شهرت بوردین به واسطه نحوه روایت هنرمندانه‌ و زیبایش از مقوله غذا، فرهنگ و سفر است.

بدن بی‌جان بوردین در ماه جون سال گذشته در هتلی در پاریس پیدا شد و بعدا تحقیقات مشخص کرد که او خودخواسته به زندگیش پایان داده است. خودکشی آنتونی بوردین شوک بزرگی در صنعت سرگرمی ایجاد کرد و دوباره بحث و گفتگو درباره سلامت روان را به موضوعی داغ بدل کرد.

شبکه CNN نیز در بیانیه‌ای از قصد نویل برای ساخت این مستند ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما از آمدن روایت منحصر به فرد نویل به این فیلم و پرده برداشتن از عشق ما به آنتونی هیجان زده‌ایم.