سولشائر، نگران منچستر است نه حرف منتقدان


سولشائر، نگران منچستر است نه حرف منتقدان

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل نوریچ تأکید کرد به انتقادات توجهی ندارد و بیشتر نگران نتایج تیمش است.

اوله‌گنار سولشائر پس از پیروزی ۳ بر یک یکشنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه نوریچ در هفته دهم لیگ برتر انگلیس که پرگل‌ترین برد این تیم از هفته اول رقابت‌ها بود، گفت که به انتقاداتی که از او به خاطر شروع ضعیف تیمش در این فصل شده، اهمیت نمی‌دهد.

این سومین برد منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر بود که باعث صعود این تیم به رده هفتم جدول شد، بردی که با گلزنی، اسکات مک‌تامینی، مارکوس رشفورد و آنتونی مارسیال رقم خورد. همچنین این اولین پیروزی شیاطین سرخ از اواسط ماه سپتامبر (بیش از یک ماه پیش) در لیگ برتر انگلیس بود.

سولشائر در پایان بازی درباره انتقاداتی که از او صورت گرفته است، به شبکه BBC گفت: نتایج بد تیم به من ضربه می‌زند. کاری ندارم که بقیه در مورد من چه می‌گویند. آن‌ها می‌توانند نظرشان را بگویند. به من هم ربطی ندارد که درباره عقاید آن‌ها نظر بدهم. آنچه بقیه می‌گویند، برایم مهم نیست و به من لطمه نمی‌زند.

منچستریونایتد در این بازی دو پنالتی داشت که هر دوی آن‌ها را تیم کرول، دروازه‌بان حریف مهار کرد. البته به نظر می‌رسید که او پیش از زدن ضربه توسط پنالتی‌زنان منچستریونایتد از خط دروازه‌اش فاصله گرفته است. با این حال داور بعد از بازبینی صحنه به وسیله VAR اعتراض منچستری‌ها را رد کرد.

سولشائر در این باره هم گفت: نمی‌خواهم خیلی درباره VAR حرف بزنم. من با نظر داور درباره پنالتی اول مخالفم. در مورد دومی هم همین‌طور و هر دو ضربه باید تکرار می‌شد. باز هم ما داریم درباره VAR حرف می‌زنیم. VAR آمده است تا به ما کمک کند، اما وقتی چند سال طول می‌کشد تا نظرش را اعلام کند، دیگر نباید مرتکب چنین اشتباه واضحی شود. وقتی این‌قدر اعلام تصمیم نهایی طول می‌کشد، یعنی اینکه احتمالاً اتفاقی نیفتاده است.

با وجود بدشانسی در ضربات پنالتی، منچستریونایتد پیروزی راحتی کسب کرد و در این پیروزی مارسیال که برای اولین بار از ماه آگوست در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، سهیم شد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ تأکید کرد: دل مان برای آنتونی تنگ شده بود. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است و امشب هم بازی خوبی انجام داد. رشفورد هم حرکاتی فوق‌العاده از جناحین و مرکز میدان انجام داد و پنالتی‌ای که از دست داد را به شیوه‌ای عالی جبران کرد. این هفته برای ما هفته خوبی بود. ما هفته را با یک عملکرد قابل قبول مقابل لیورپول آغاز کردیم و دو برد خارج از خانه متوالی (یکی در لیگ اروپا و دیگری در لیگ برتر انگلیس) به دست آوردیم. این نتایج به بازیکنان ما روحیه و اعتمادبه‌نفس می‌دهد. البته ما در این بازی می‌توانستیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن