انتشار تیزر هایپرکار 830 اسبی مخصوص پیست لامبورگینی


انتشار تیزر هایپرکار 830 اسبی مخصوص پیست لامبورگینی

شایعات صحت داشتند و بخش موتوراسپرت لامبورگینی در حال آماده‌سازی یک هایپرکار مخصوص پیست است. هرچند این خودرو تا سال آینده رونمایی نخواهد شد اما سازندهٔ ایتالیایی حالا اولین تیزر ویدئویی آن‌را منتشر کرده است که پیش‌نمایشی از گاو خشمگین جدید سنت آگاتا ارائه می‌کند. در این ویدئوی تاریک، خودرویی سبزرنگ دیده می‌شود که بال... The post انتشار تیزر...

شایعات صحت داشتند و بخش موتوراسپرت لامبورگینی در حال آماده‌سازی یک هایپرکار مخصوص پیست است. هرچند این خودرو تا سال آینده رونمایی نخواهد شد اما سازندهٔ ایتالیایی حالا اولین تیزر ویدئویی آن‌را منتشر کرده است که پیش‌نمایشی از گاو خشمگین جدید سنت آگاتا ارائه می‌کند. در این ویدئوی تاریک، خودرویی سبزرنگ دیده می‌شود که بال عقب عظیم فیبر کربنی یک از ویژگی‌های آئرودینامیکی قابل‌توجه آن است. علاوه بر این، یک ورودی هوای بزرگ هم روی سقف به چشم می‌خورد که آن‌هم از فیبر کربن ساخته شده است. گرافیک 63 روی بدنهٔ این خودرو شبیه به گرافیک اونتادور SVJ 63 است و سال تولید لامبورگینی یعنی 1963 را نشان می‌دهد.

انتشار تیزر هایپرکار 830 اسبی مخصوص پیست لامبورگینی

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این هایپرکار مخصوص پیست نیز می‌توان به ورودی‌های هوای دوگانه روی کاپوت جلو و رینگ‌های تک‌پیچ اشاره کرد که با لاستیک‌های پیرلی پوشیده شده و ترمزهای برمبو در پشت آن‌ها قرار دارند. این هایپرکار بر اساس اونتادور ساخته شده و از همان پیشرانهٔ 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی استفاده می‌کند؛ اما این موتور نسخه‌ای بدون قیدوبند خواهد بود که یعنی مهندسین مجبور به اعمال هیچ‌کدام از محدودیت‌های موردنیاز برای رعایت قوانین یک خودروی جاده‌ای نیستند. درنتیجه حالا این موتور 830 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که 60 اسب بخار از اونتادور SVJ بیشتر است.

برای انتقال این نیرو هم یک گیربکس شش سرعتهٔ سکوئنشال Xtrac جایگزین گیربکس هفت سرعتهٔ نسخهٔ جاده‌ای شده است. یکی از ویژگی‌های برجستهٔ این هایپرکار دیفرانسیل قفل شوندهٔ مکانیکی تازه توسعه‌یافتهٔ آن است که امکان تنظیم آن‌را بسته به پیست و سطح مسیر برای راننده فراهم می‌کند. با توجه به شایعات قبلی، اونتادور SVR نام این هایپرکار خواهد بود تا بتواند دنباله‌روی یکی دیگر از محصولات مخصوص پیست تاریخ لامبورگینی یعنی میورا SVR باشد. هرچند این هیولا خودرویی مخصوص پیست است اما در هیچ مسابقه‌ای شرکت نخواهد کرد. گزارش‌هایی ادعا کرده‌اند از اونتادور SVJ تنها 40 دستگاه ساخته می‌شود و قرار است تحویل آن به خریداران از سال 2021 آغاز گردد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش