شکست سپیدرود، ادامه ناکامی ملوان، آبروداری داماش


شکست سپیدرود، ادامه ناکامی ملوان، آبروداری داماش

رشت - ایرنا - هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور با شکست تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی و همچنین پیروزی و آبروداری تیم داماش همراه بود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا در هفته نهم این رقابت ها، تیم سپیدرود رشت مغلوب آرمان گهر سیرجان شد ، ملوان بندرانزلی در ادامه روند ناکامی های خود برابر استقلال خوزستان متحمل شکست شد اما تیم داماش در دیدار برابر تیم قدرتمند بادران تهران به برتری دست یافت تا تنها نماینده پیروز گیلان در این هفته باشد.

داماشی ها با برتری و پیروزی در این دیدار سخت ، توانستند پس از چند هفته که نتایج ضعیفی کسب کرده بودند، طعم شیرین پیروزی را بچشند و در روزی که دو نماینده دیگر گیلان متحمل شکست شدند، این تیم با پیروزی در این بازی خانگی آبروداری کرد و با کسب سه امتیاز این دیدار، به وضعیت خود در جدول رده بندی تا حدی سر و سامان بخشید.

در جریان دیدار تیم های داماش و بادران تهران ، هر دو تیم در نیمه اول یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و بیشتر اوقات، بازی در وسط زمین انجام می شد و این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم داماش با حمایت طرفدارانش بهتر ظاهر و در دقیقه ۴۷ توسط سینا شاه عباسی به گل برتری دست یافت تا این نیمه را با گل آغاز کند که در نهایت نیز این گل باعث شد تا داماشی ها با روحیه بهتری در ادامه مسابقه حاضر شوند.

در دقایق پایانی این دیدار نیز تیم داماش به دومین گل خود دست یافت و سیدسجاد موسوی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در دقیقه ۸۹ دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا داماشی ها یک پیروزی ارزشمند را برابر تیم بادران تهران کسب کنند.

البته هر دو تیم داماش و بادران برای کسب پیروزی گام به این میدان گذاشته بودند چون داماش با برتری در این دیدار خانگی می خواست از بحران و حاشیه ها دور شود و همچین پس از چند هفته ناکامی ، به پیروزی برسد و از طرف دیگر تیم بادران با برتری در این بازی می توانست همچنان جزء تیم های بالای جدول قرار گیرد و یکی از مدعیان این مسابقات باقی بماند.

البته شرایط تیم داماش مساعد نیست و با توجه به مشکلات در بخش های مالکیتی و مدیریتی ، این تیم با سختی های فراوان در رقابت ها حضور می یابد اما طرفداران و تماشاگران پرشور داماش منتطرند که مشکلات این تیم در این بخش نیز برطرف شود تا داماش با قدرت بیشتر، رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته نهم این مسابقات در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی استقلال خوزستان قرار گرفت که در نهایت برابر این حریف نه چندان مطرح خود متحمل شکست شد.

ملوانان که دچار حواشی زیادی هستند و از اول فصل تاکنون چند بار بخش های مدیریتی و کادر فنی این تیم دستخوش تغییرات شده، بهترین فرصت را داشتند تا با پیروزی برابر تیم استقلال خوزستان تا حدی از فشار این مشکلات و حواشی رهایی یابد اما این تیم در این بازی خانگی با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال خوزستان شد تا حاشیه ها و مشکلات این تیم ریشه دار و پرطرفدار بیش از پیش شود و محمد احمدزاده سرمربی ملوان نیز پس از پایان این دیدار، غزل خداحافطی را بخواند.

محمد احمدزاده مربی باسابقه و بومی ملوانان که چند هفته ای است که به عنوان سرمربی کارش را در این تیم شروع کرده، پس از پایان بازی تیم های ملوان و استقلال خوزستان که منجر به شکست خانگی تیم ملوان شد، از سمت خود استعفاء داد تا مشکلات این تیم پرطرفدار بیش از پیش شود.

اما تیم فوتبال سپیدود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در هفته نهم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه رو در روی تیم آرمان گهر سیرجان قرار گرفت که در نهایت این تیم با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد. سپیدرودی ها که همانند دو نماینده دیگر این استان در چند هفته اخیر نتوانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند، بهترین فرصت را داشتند تا با پیروزی برابر تیم ضعیف آرمان گهر که یکی از تیم های انتهای جدولی نیز بشمار می رود، به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان بخشند.

اما این تیم نیز در این بازی با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم آرمان گهر شد تا سپیدرودی ها همانند تیم ملوان برابر حریف خود متحمل شکست شوند البته مسئولان و کادر فنی سپیدرود از خستگی بازیکنان تیم خود به دلیل دوری مسافت مسیر رشت تا سیرجان گله مند بودند و خستگی بازیکنان خود را یکی از دلایل مهم شکست در این دیدار خارج از خانه عنوان کردند.

بازیکنان سپیدرود در چند دقیقه پابانی این بازی چند موقعبت مناسب گلزنی را از دست دادند و همچنین دومین گل را نیز در دقایق تلف شده این بازی و در دقیقه ۹۳ دریافت کردند که کادر فنی این تیم، مهمترین عامل عدم گلزنی بازیکنان سپیدورد در دقایق پایانی و همچنین دریافت گل در دقیقه ۹۳ را ، خستگی بازیکنان این تیم عنوان کردند.

به هرحال در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های سپیدرود و ملوان که فرصت مناسبی برای پیروزی داشتند، برابر حریفان خود متحمل شکست شدند که شکست ملوان تبعاتی نیز داشت که مهمترین آنها کناره گیری محمد احمدزاده از سرمربگیری این تیم و قرار گرفتن ملوان در انتهای جدول رده بندی بود اما تیم داماش نیز که در چند هفته اخیر نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و هفته گذشته شکست سنگینی را متحمل شده بود ، در این هفته برابر تیم خوب بادران تهران به برتری دست یافت تا تنها نماینده پیروز گیلان در هفته نهم این مسابقات باشد.

تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، داماش با کسب ۱۳ امتیاز در مکان هشتم، سپیدرود رشت با ۱۲ امتیاز در مکان دهم و ملوان بندرانزلی با کسب دو امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...