راهیابی 8 اثر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر منطقه 2 آذربایجان‌شرقی


راهیابی 8 اثر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر منطقه 2 آذربایجان‌شرقی

تبریز- ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند از راهیابی 8 گروه نمایشی از شهرستان های مرند، جلفا و شبستر به مرحله نهایی جشنواره تئاتر منطقه 2 آذربایجان‌شرقی خبر داد.

مهران فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: گروه های نمایشی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر منطقه ای آذربایجانشرقی، صبح و عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۸ و ۹ آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند به اجرای عمومی خواهند پرداخت.
وی اعلام کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره نیز روز جمعه ۱۰ آبان ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مرند برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند در خصوص داوران این جشنواره نیز گفت: نازیلا ایرانزاد بنام، فرزاد تقی لر و رامین راستی بعنوان داور در نخستین جشنواره تئاتر منطقه ۲ آذربایجانشرقی حضور خواهند داشت.
وی همچنین به جدول زمان بندی اجرای نمایش های این جشنواره اشاره کرد و افزود: نمایش های «پائیز» نوشته نادر برهانی مرند و کارگردانی امیرعلی محمدزاده ساعت ۱۱، «یک اتاق با دو در» به نویسندگی محمود ناظری و با کارگردانی احمدرضا صبری از شبستر ساعت ۱۲، «ترانه های تلخ تارا» به نویسندگی فریدون ولائی و کارگردانی مهدی کیفری علمداری از جلفا ساعت ۱۶ و «آخرین نامه» به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی حامد ترابی نهاد ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه چهارشنبه در سالن اصلی و پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند به روی صحنه خواهند رفت.
فرجی اضافه کرد: نمایش های «دو مرد و یک نیمکت» به نویسندگی چیستا یثربی و کارگردانی حمید جلیلی ساعت ۱۱، «مسافران» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی امین حاجی اکبری از شبستر ساعت ۱۲، «تو را از من گرفتی» نوشته اکبر صادقی و کارگردانی علی پاداش اصل و «دل سفید» نوشته مهدی صالحیار و کارگردانی رضا کوه کمری نیز روز پنجشنبه اجرا خواهد شد.
نخستین جشنواره تئاتر منطقه ۲ استان آذربایجان شرقی با حضور گروه های نمایشی از شهرستان های مرند، جلفا و شبستر از ۸ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی مرند برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس