کالدرون: برای لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم تاپ و خوب می‌خواهیم


کالدرون: برای لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم تاپ و خوب می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر بازی برای ما فینال است چون همه می‌خواهند پرسپولیس را شکست دهند. م..

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی در خصوص پیگیری تمرینات گفت: بعد از بازی با شاهین شهرداری در بوشهر، در دیداری دوستانه شرکت کردیم و در این یکی دو روز استراحت خوبی داشتیم چون بعد از فیفا دی استراحت خوبی نکردیم. شرایط تیم در حال حاضر خوب است چون پنج گل در بازی گذشته به ثمر رساندیم.

کالدرون در خصوص جلسه‌ای که روز گذشته با مدیر عامل باشگاه داشت، تصریح کرد: ما هر هفته یک جلسه با مدیر باشگاه داریم و این جلسات روتین و معمولی است. هر تصمیم جدی و مهمی هم در آن گرفته شود، باشگاه اعلام خواهد کرد.

سرمربی قرمزپوشان در مورد گلزنی علی علیپور و اینکه این بازیکن پایش به گلزنی باز شد، عنوان کرد: از اینکه علیپور روحیه‌اش را بدست ‌آورده، خوشحالم. او کسی بود که بیش از همه بازیکنان دوست داشت گل بزند. همیشه گفته‌ام همه تیم باید کمک کنند تا مهاجمان گل بزنند. ما در بازی با شاهین خوب بازی کردیم و موقعیت‌ داشتیم و گل هم زدیم. فلسفه فوتبال من همین است که دیدید.

گابریل کالدرون در خصوص بازدیدش از زمین ورزشگاه درفشی‌فر خاطرنشان کرد: روز گذشته از این زمین بازدید کردم ولی چمن این ورزشگاه با وجود امکانات خوبی که در آنجا هست خوب نبود. چمن استادیوم درفشی‌فر باعث آسیب دیدگی بازیکنان می‌شود و خطرناک است. در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های دیگر هستیم تا ببینیم کجا می‌توانیم تمرین کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شادی گلی که بازیکنان انجام می‌دهند، بیان کرد: من نه می‌توانم فارسی بخوانم و نه می‌دانم آنها چه کاری انجام داده‌اند اما بازیکنان هر کاری دوست دارند می‌توانند انجام دهند. علیپور در بازی گذشته زیر پیراهنش پیامی داشت. اینها نظر خودشان است، اگر پیام بدی باشد، باشگاه به آنها هشدار می‌دهد و اگر خوب باشد که ما هم استقبال می‌کنیم. برای من مهم این است که بازیکنان گل بزنند و هر پیامی دوست دارند می‌توانند زیر پیراهنشان بنویسند.

کالدرون در خصوص دیدار آینده پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز اضافه کرد: هر بازی برای ما فینال است چون همه می‌خواهند پرسپولیس را شکست دهند. من در حال اجرای یک فلسفه فوتبالی جدید در پرسپولیس هستم. ما باید این کار را ادامه بدهیم. دلیلی ندارد خیال بازیکنان پرسپولیس راحت باشد و آنها یک گوشه تماشاگر باشند. ما نیاز به امتیاز داریم و به هر شکلی که شده باید بازی را ببریم.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ بعد از جلسه با انصاری‌فرد و توافق برای جذب مهاجم آیا خروج جونیور قطعی شده، افزود: این را باید از باشگاه بپرسید اما اگر از بازیکنی راضی نباشم او در تیم ما بازی نخواهد کرد.

گابریل کالدرون در مورد ا‌ینکه آیا صحت دارد اگرجونیور تا نیم فصل 5 گل نزد قراردادش با پرسپولیس فسخ می‌شود، عنوان کرد: من قرارداد جونیور را ندیده‌ام و در این زمینه چیزی نمی‌دانم. این را شما خبرنگاران باید سوال و تحقیق کنید و بپرسید آیا او می‌خواهد از پرسپولیس برود یا نه. من مربی هستم که اگر بازیکنی خوب نباشد به او بازی نمی‌دهم. من اطلاعاتی در این زمینه ندارم اما در ماه دسامبر مطمئنا یک مهاجم می‌گیریم. ما برای لیگ قهرمانان آسیا یک مهاجم تاپ و خوب می‌خواهیم و همه روی این موضوع توافق نظر داریم.

کالدرون در خصوص دیگر موضوع مطرح شده در جلسه با مدیر عامل باشگاه گفت: من اول از مدیر باشگاه خواستم مطالبات سال گذشته بازیکنان را پرداخت کنند. چهار ماه است طلب من و دستیارانم پرداخت نشده و در این مدت از جیب خودم هزینه‌هایی کردم که هنوز آنها را هم دریافت نکردم. از باشگاه خواسته‌ام تا دسامبر مشکلات ما را حل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !