حمید طاهری جبلی مشاور امور جوانان در کمیته امداد شد


با حکم رئیس کمیته امداد، حمید طاهری جبلی به مدت دو سال به عنوان مشاور امور جوانان در کمیته امداد منصوب شد.

حمید طاهری جبلی مشاور امور جوانان در کمیته امداد شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمید طاهری جبلی به مدت دو سال به عنوان مشاور امور جوانان در کمیته امداد منصوب شد.

در بخشی از حکم رئیس کمیته امداد آمده است: با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، دارا بودن روحیه انقلابی و تجربیات ارزنده در تعامل موثر با جوانان مومن و انقلابی، به موجب این ابلاغ جناب عالی را به مدت دو سال به عنوان مشاور امور جوانان در نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب می‌کند.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل (ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و ماموریت اصلی آن در شرایط کنونی توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌شوندگان است.

براساس این انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب اخیرشان در کمیته امداد، مبنی بر بهره گرفتن از همکاری نیرو‌های جوان مومن و انقلابی و بانصب العین قراردادن بیانات راهبردی معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌های نیرو‌های جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) گام بردارید.

بیشتر بخوانید: پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران شد

تشکیل کارگروه‌های تخصصی و هیات‌های اندیشه ورز و ایجاد شبکه شناسایی جوانان مستعد انقلابی با روحیه جهادی، بهره گیری و تعامل موثر و هدفمند با مراکز و نخبگان جامعه دانشگاهی و حوزه‌های علمیه در راستای راهبرد مردمی سازی امداد، مشورت و ایده پردازی در راستای تحول در ماموریت‌های این نهاد مقدس از دیگر انتظارات اینجانب است.

امیداست تحت عنایات حضرت، ولی عصر «روحی له الفدا» و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فراهم شود.

انتهای پیام/

مشاور جدید امور جوانان در کمیته امداد منصوب شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها