همه فعالیت های هیئت نوجوانان مسجد با بچه های زیر 14 سال است


همه فعالیت های هیئت نوجوانان مسجد با بچه های زیر 14 سال است

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه همه فعالیت های هیئت نوجوانان مسجد با بچه های زیر 14 سال است، گفت: از سخنرانی، نوحه خوانی، پذیرایی تا اجرای سایر برنامه های این هیئت با بچه هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی» گفت: قریب یکسال است که هیئت نوجوانان مسجد فعالیت می کنند و منشا اثرات خیلی خوبی بوده و نقطه قوت آن در این است که از سخنرانی، نوحه خوانی، پذیرایی و سایر برنامه ها با این بچه هاست.

امام جماعت مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز افزود: سن شرکت کنندگان هیئت همه زیر 14 سال است که از هشت تا 9 سال شروع می شود و خود متولی برنامه ریزی و برگزاری مجلس هستند و هر چهارشنبه مراسم را در مسجد برگزار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بزرگتر ها دخالتی در امور اجرایی ندارند و یکی از برادران فقط نظارت کلی بر امور دارد که راهنمایی نیز صورت می گیرد، گفت: از سوی خانواده ها استقبال زیادی از برنامه ها شده است و اثرات تربیتی خوبی بر بچه ها گذاشته است که همه از برکت مجالس حضرت سیدالشهدا (ع) است.

حجت الاسلام امیدی اساس راه اندازی این هیئت و اهدافی که دنبال میکند، به دلیل وضعیت کنونی جامعه و دغدغه های والدین است که بهترین مسیر برای واکسینه کردن بچه ها و جلوگیری از آسیب های اجتماعی قدم زدن در مسیر اباعبدالله الحسین (ع) است که با انس با سالار شهیدان مسیر صحیحی را برای زندگی انتخاب می کنند و هیچگاه دچار انحراف نمی شوند.

وی افزود: با این برنامه سبک زندگی الهی و حسینی پیدا می کنند و حیات و ممات خود را با قرائت زیارت عاشورا پی می گیرند و ادامه می دهند و اگر کسی وارد دستگاه اباعبدالله (ع) شود، زندگی او زیبا و خدایی است.

امام جماعت مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز با اشاره به جذابیتی که برای نوجوانان ایجاد کرده است، تاکید کرد: خانواده ها با اشتیاق کامل فرزندان خود را به هیئت می فرستند که این هیئت بانی دارد و تا 16 هفته آینده برنامه ریزی برگزاری مجالس انجام شده است.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: درکنار برنامه هیئت برنمه های ورزشی، قرآنی، معارف قرآن و اهل بیت (ع)، برای نوجوانان و نونهالان برگزار می شود و مورد استقبال است و در سفره آقا سیدالشهدا (ع) نکات تربیتی و معارف اهل بیت (ع) نیز آموزش داده می شود.

وی از طراحی نظام تربیتی و آموزشی برای بچه های مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شیراز خبر داد و گفت: همه فعالیت های درسی و وضعیت تحصیلی این بچه ها رصد می شود و با همکاری مدارس و والدین جلسه انجمن اولیا نیز در مسجد برگزار می شود که تاثیرات خوبی هم دربر داشته است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...