120 میلیارد ریال پروژه عمرانی شهری در سرابله اجرا می‎‌شود


120 میلیارد ریال پروژه عمرانی شهری در سرابله اجرا می‎‌شود

ایلام- ایرنا- معاون عمرانی فرماندار چرداول گفت: 14 طرح عمرانی و خدماتی در شهر سرابله با اعتبار 120 میلیارد ریال در دست اجراست.

علی رحیمی روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت طرح های عمرانی و اقتصادی شهر سرابله افزود: این پروژه ها در زمینه های بهسازی شهری، فضای سبز، راهداری، ورزش و جوانان، برق، فاضلاب شهری و آسفالت معابر است که در مجموع برای تکمیل و ساخت آنها اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و یا خواهد شد.

وی افزود: این پروژه های عمرانی شامل تقاطع غیر همسطح و ورودی شهر سرابله، شبکه فاضلاب شهر ، اصلاح و بهسازی بلوار فاتحان میمک، ورودی شمالی شهر و بهسازی و روشنایی معابر است و تسریع در تکمیل و بهره برداری آنها در اولویت اصلی قرار دارد.

معاون فرماندار چرداول دیگر طرح های عمرانی شهر سرابله را اصلاح برق، خانه جوان، مجموعه ورزشی چند منظوره، فضای سبز، پارک خطی و سه پروژه شهرسازی عنوان کرد.

رحیمی تاکید کرد: مجموع اعتبارات پروژه های مرکز شهرستان چرداول بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال است که تسریع در تکمیل آنها باید در اولویت قرار گیرد.

رحیمی یادآور شد: مجموع رشد فیزیکی این پروژه ها بین ۲۰ تا ۵۵ درصد است که پیش بینی می شود تعدادی در دهه فجر امسال و مابقی در نیمه اول سال ۹۹ به بهره برداری برسند.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل