مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، میزبان نخستین کمپ کارآفرینی واحد استانی


مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، میزبان نخستین کمپ کارآفرینی واحد استانی

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری نخستین کمپ کارآفرینی ویژه دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان از 18 تا 23 آبان به میزبانی این مرکز خبر داد.

«شهریار رستمی» در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در نشست هماهنگی برگزاری کمپ کارآفرینی، با توجه به شناخت اعضا از امکانات و ظرفیت‌های مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، این مرکز به عنوان میزبان این برنامه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه ایده‌های دانشجویان شرکت‌کننده در این برنامه در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی مورد حمایت قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: گردشگری روستایی و بوم‌گردی ، فرآوری مخصولات زراعی و باغی و خدمات بازاریابی و تبلیغات را از موضوعات این کمپ است.

رستمی تصریح کرد: ایده‌های برتر علاوه بر بهره‌مندی از جوایز پیش‌بینی شده از خدمات مرکز نوآوری و شکوفایی از جمله تیم سازی ، معرفی به بازار ، سرمایه‌گذاری و اتصال به شبکه سرمایه‌گذاران، کمک به تهیه بوم کسب و کار، امکانات لازم برای برگزاری رویداد ، خلق و پرورش ایده و شبکه‌سازی ، برندسازی و اتصال به بازار بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام با بیان اینکه این برنامه با حمایت و پیگیری‌های رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و مشارکت صداو سیمای مرکز ایلام، معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، جهاددانشگاهی استان، مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی ایلام، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان، پارک علم و فناوری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد این رویداد بتواند به شکوفایی خلاقیت دانشجویان علمی کاربردی و در نهایت کارآفرینی و اشتغال پایدار بینجامد.

رستمی تصریح کرد: دانشجویان علاقمند دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی CAMP.UAST.AC.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!