اجرای طرح قصه گویی ویژه کودکان در کتاب خانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان 


اجرای طرح قصه گویی ویژه کودکان در کتاب خانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان 

محدثه رودباری، گفت: یکی از طرح های کتاب خوانی که کتاب خانه تخصصی زن و خانواده قرار است اجرا کند، طرح قصه گویی برای کودکان در ساعت خاصی از روز است.

«محدثه رودباری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: کتاب خانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان، در سال ۱۳۹۷ راه اندازی شده است و بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در حوزه زن و خانواده دارد.
مسئول کتاب خانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان، افزود: در این کتاب خانه، کتاب هایی با عناوین حجاب و عفاف، تربیت کودک، روانشناسی، کتاب و خانواده موجود است.
وی، بیان داشت: متقاضیان عضویت در کتاب خانه تخصصی زن و خانواده مسجد دوستدار خانواده، می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ عصر به این کتاب خانه واقع در مسجد حضرت زهرا سلام الله در شهر جیرفت مراجعه کنند.
رودباری، عنوان داشت: کانون فرهنگی هنری شهید شجاع الدینی به منظور ایجاد علاقه و انگیزه در کودکان نسبت به کتاب خوانی، یکسری کتاب داستان جذاب را تهیه کرده است و در این کتاب خانه به صورت امانت در اختیار کودکان قرار می دهد.
مسئول کتاب خانه تخصصی زن و خانواده، افزود: در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب خوانی در گروه سنی کودکان، یکی از طرح های کتاب خوانی که این کتاب خانه قرار است اجرا کند، طرح قصه گویی برای کودکان در ساعت خاصی از روز است.
وی، بی شک تاثیر یک کتاب داستان در رفتار کودک اگر بیشتر از درس آموزگار نباشد کمتر هم نیست.
رودباری، اظهار داشت: نخستین عامل تاثیرگذار در ایجاد انگیزه و علاقه به کتاب خوانی، خانواده است.
مسئول کتاب خانه تخصصی زن و خانواده، اضافه کرد: اگر پدر و مادری عادت به مطالعه داشته باشند و کودک ببیند که والدینش کتاب می خوانند، او نیز با کتاب آشنا و مانوس می شود.
وی، بیان داشت: اگر بخواهیم فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را در بین اقشار مختلف جامعه گسترش دهیم باید طرح ها و فعالیت های بلند مدتی را اجرا کنیم زیرا فعالیت های مقطع ای راه به جایی نمی برند.
رودباری، اضافه کرد: کتاب خوانی نباید تنها برای پر کردن اوقات فراغت باشد بلکه باید همواره سعی شود به صورت کیفی مدنظر قرار گیرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر