برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کتابخانه صوتی در کانون  فاطمه ها 


برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کتابخانه صوتی در کانون  فاطمه ها 

فرزاد میرشکاری،گفت: (16 آبان)، مراسم اختتامیه جشنواره کتابخانه صوتی کانون فرهنگی هنری فاطمه های دهکهان با حضورمسئولین فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

«فرزاد میرشکاری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: جشنواره کتابخانه صوتی، عنوان طرح جدیدی از سوی کانون فرهنگی هنری فاطمه هاست که از مرداد سال جاری آغاز شده است و (۱۶ آبان)، طی مراسمی با حضور مسئولین فرهنگی شهرستان و با تجلیل از شرکت کنندگان در این طرح تدارک، به پایان می رسد.

مدیرکانون فاطمه های دهکهان، به هدف از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح، ارائه الگویی صحیح برای حضور و فعالیت نوجوانان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است که الحمدالله نتایج بسیار شگفت انگیزی در پی داشته است به طوری که می توان این الگو را در کلیه ستادهای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا کرد.
وی، اضافه کرد: کتابخانه صوتی فاطمه ها در شبکه های اجتماعی همچون سروش، تلگرام و واتس آپ کانال دارد و از طریق این کانال ها هر هفته یک کتاب صوتی را با اجرای بهترین گویندگان کشوری برای مخاطبان و اعضای کتابخانه منتشر می کند (این کتاب های صوتی به صورت قانونی از سایت کتابخانه گویا - رادیو ایران دانلود می شود).
میرشکاری، اظهار داشت: این کتایخانه قصد دارد در گام بعدی کتاب هایی با گویش های محلی توسط گویندگان بومی تهیه کرده و برای اعضای خود منتشر کند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر