بازی پابجی موبایل صاحب یک سیستم ضد تقلب قدرتمندتر شد


بازی پابجی موبایل صاحب یک سیستم ضد تقلب قدرتمندتر شد

توسعه دهندگان پابجی موبایل (PUBG Mobile) ادعا می‌کنند به تازگی سیستم ضد تقلب این بازی را به‌روز کرده‌اند که اجازه‌ی نفس کشیدن را به گیمرهای متقلب نخواهد داد. پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی PvP است. ظاهرا در به‌روزرسانی داخلی جدید این بازی، توسعه دهندگان، سیستم ضد تقلب به کار رفته در آن را... نوشته بازی پابجی موبایل صاحب یک...

توسعه دهندگان پابجی موبایل (PUBG Mobile) ادعا می‌کنند به تازگی سیستم ضد تقلب این بازی را به‌روز کرده‌اند که اجازه‌ی نفس کشیدن را به گیمرهای متقلب نخواهد داد.

پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی PvP است. ظاهرا در به‌روزرسانی داخلی جدید این بازی، توسعه دهندگان، سیستم ضد تقلب به کار رفته در آن را آپگرید کرده‌اند تا بتواند با قدرت بیشتری متقلب‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را بن کند. هرچند این سیستم تا پیش از این نیز وجود داشت، اما حداقل حالا مطمئن هستیم که قدرتمندتر از گذشته عمل خواهد کرد.

سیستم ضد تقلب پابجی موبایل چگونه عمل می‌کند؟

اینطور به نظر می رسد که سیستم تشخیص نرم افزاری جدید پابجی می‌تواند نرم افزارهای مشکوک و داده‌های دستکاری شده در بازی را تشخیص دهد. همچنین این بازی نیز از کتابخانه‌ی عظیم و در حال گسترشی استفاده می‌کند هنگام شناسایی یک نرم افزار مشکوک، فورا ارجاع متقابل کند. علاوه بر این، توسعه دهندگان از تکنیک‌های مشاهده‌ی بازی برای شناسایی بازیکنانی که از راه حل‌های غیرمنصفانه برای مقابله با دیگر بازیکنان استفاده می‌کنند نیز بهره خواهند برد. تیم امنیتی بازی PUBG Mobile از همین روش برای نظارت بر بازیکنانی که گزارش‌هایی در مورد آن‌ها منتشر شده، استفاده می‌کند.

توسعه دهندگان می‌توانند با مشاهده‌ی گیم پلی کاربران، متوجه شوند که کدام کاربر در حال تقلب کردن است و می‌خواهد با این روش پیروز مبارزه شود. این توسعه دهندگان وعده داده‌اند که به محض مشاهده‌ی فعالیت چنین افرادی، فورا جلوی بازی کردنشان را خواهند گرفت و آن‌ها را با محرومیت‌هایی همراه می‌سازند. با استفاده از تمام روش‌هایی که در بالا توضیح داده شد، سازندگان این بازی محبوب قادر خواهند بود به سرعت مچ متقلب را حتی درست وسط بازی کردن بگیرند و از بازی بیرون کنند تا گیمرها بتوانند بدون دغدغه، تجربه‌ی خوبی از اجرای پابجی را به دست آورند. سیستم شناسایی تقلب این بازی از هم اکنون فعال شده است؛ بنابراین متقلب‌ها باید از همین امروز دست از این کار بکشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی