شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر


شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

باید‌ها و نباید‌های انتخاب شلوار جین مناسب افراد چاق و پلاس سایز چیست؟ در این مطلب می‌خوانیم که شلوار بلند بهتر است یا کوتاه؟ فاق بلند یا کوتاه؟ و...

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر


ستاره |
سرویس مد و پوشاک - شلوار جین برای هر فصلی مناسب است و مهم نیست چطور از آن‌ها در استایلتان استفاده می‌کنید؛ در هر صورت خوب و زیبا به نظر خواهید رسید. البته با این تنوعی که امروزه شلوار‌های جین دارند، به نظر می‌رسد که انتخاب از بین آن‌ها سخت و پیچیده است. بنابراین شاید بهتر است برای انتخاب شلوار لی مناسب، به شکل و ظاهر بدن و انداممان توجه کنیم و شلوار جین مناسب آن را تهیه کنیم تا انداممان را زیباتر و تا حدی نقص‌های آن را کمتر نشان دهد. اگر اندام شما سایز پلاس است و یا پاهای چاق دارید و از شکل پا و رانتان راضی نیستید، حتما موقع خرید این سوال را از خودتان می‌پرسید که من چه مدل شلوار جینی باید بخرم؟ اما نگران نباشید؛ زیرا یک راه‌حل خوب هست که به شما می‌گوید: «شکل بدنت رو بشناس و استایلی رو انتخاب کن که برای اون بهترین باشه!» .مطلب امروز ما هم راجع به این موضوع است. شلوار جین مناسب افراد چاق چه شلواری است و چطور می‌توانند از آن در استایلشان استفاده کنند.

در این مطلب می‌خوانید:

طرح و برش شلوار جین مناسب افراد چاق شلوار جین بلند یا کوتاه؟ شلوار جین فاق بلند یا کوتاه؟ شلوار جین طرحدار یا ساده؟ رنگ شلوار جین مناسب افراد چاق نمونه‌هایی از شلوار جین مناسب افراد چاق و ست‌های آن

طرح و برش شلوار جین مناسب افراد چاق

حتما شما هم می‌خواهید شلوار جینتان به زیبایی روی بدنتان بنشیند و باعث راحتی شما در فعالیت‌های روزانه‌تان شود. اولین و بهترین نوع از شلوار جین که تمام این حس‌هارو به شما بدهد، شلوار جین راسته است. با پوشیدن این شلوار جین شما همیشه احساس راحتی دارید چون به پاهای شما نمی‌چسبد که این یک امتیاز عالی محسوب می‌شود. اگر شما با این شلوار یک شومیز یا بلوز بلند به تن کنید می‌توانید چاقی ران‌ها و پهلوهایتان را هم بپوشانید. شلوارهای مدل دم‌پا گشاد هم برای افرادی که ساق پاهای درشت و تپل دارند بسیار مناسب هستند زیرا چاقی و ناموزونی پا‌ها را از قسمت زانو به پایین نشان نمی‌دهد که برای افراد چاق و پلاس سایز و یا کسانی که پاهای عضلانی دارند مناسب است.

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

بیشتر ببینید: ۴۸ مدل شلوار گشاد زنانه بلند، کوتاه، دمپا گشاد و دمپا تنگ

شلوار جین بلند یا کوتاه؟

البته که هدف از خرید یک شلوار جین مناسب افراد چاق و یا بهتر بگوییم کسانی که پایین تنه چاق و سایز بزرگ دارند، این است که در وهله‌ی اول چاقی و ناموزونی پاها پنهان شوند و در وهله‌ی دوم پاها کشیده‌تر به نظر برسند. این کشیدگی به لاغر‌تر نشان دادن هم کمک می‌کند؛ پس مشخصاً نتیجه می‌گیریم که شلوار جین مناسب افراد چاق یک شلوار جین بلند است، زیرا یک شلوار جین بلند پاها را کاملا می‌پوشاند که این مرهمی است برای کسانی که ساق و مچ پای درشت و چاق دارند. بنابراین به افراد پلاس سایز با پاهای چاق توصیه می‌‌شود تا می‌توانند سمت شلوار‌های جین کوتاه نروند.

شلوار جین فاق بلند یا کوتاه؟

برخلاف نظر عمومی که شلوار جین فاق بلند را برای افراد چاق مناسب نمی‌دانند، این مدل شلوار در چنین شرایطی بسیار مناسب و کاربردی است. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که شلوار جین فاق بلند به شکم و پهلو‌های تپل و چاق فشار وارد می‌کند و این باعث می‌شود که افراد چاق راحت نباشند و بدنشان اذیت شود، اما این نکته‌ی مهم را در نظر نمی‌گیرند که فاق بلند شلوار‌های جین می‌تواند حکم یک گن لاغری سرخود را داشته باشند! شلوار‌های جین جنس محکمی دارند که باعث می‌شود شکم و پهلو‌ها جمع شود و به همین این دلیل است که معتقدیم این نوع شلوارها از انواع فاق کوتاه بهتر هستند. پس بهتر است از این به بعد به شلوار‌های جین فاق بلند به چشم دیگری نگاه کنیم!

بیشتر ببینید: راهنمای انتخاب لباس مناسب فرم اندام؛ چی بپوشم؟

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

شلوار جین طرحدار یا ساده؟

نکته‌ی مهم که حتما تا به حال راجع به آن شنیده‌اید این است که به طور کلی پارچه و لباس‌های طرحدار به خصوص طرح‌های شلوغ اندام را چاق‌تر و تپل‌تر نشان می‌دهند. این نکته در مورد شلوار‌های جین هم صدق می‌کند. به تازگی شلوار‌های جین زنانه با وسایل تزیینی مثل مروارید یا سنگ تزیین شده یا گلدوزی و دست‌دوزی می‌شود. ما به شما توصیه می‌کنیم که اگر پاهای چاق و عضلانی دارید بهتر است از این شلوار‌ها استفاده نکنید؛ زیرا برای مثال یک شلوار جین که در قسمت ران‌هایش مروارید دوزی شده توجه و نگاه‌ها را دقیقا به سمت ران‌هایتان می‌برد که شما اصلا آن را نمی‌خواهید. بنابراین همیشه سعی کنید از شلواهای جین ساده و حتی بدون سنگ‌شور و زاپ استفاده کنید.

رنگ شلوار جین مناسب افراد چاق

کلید اصلی لاغرتر دیده شدن، استفاده از لباس‌هایی با رنگ تیره است. پس می توانیم نتیجه بگیریم که در شلوار جین هم این امر صدق می‌کند. شلوار جین مناسب افراد چاق، شلوار‌های جین تیره مثل مشکی، زغالی و سرمه‌ای است. این رنگ‌ها که علاوه بر اینکه شما را لاغر‌تر نشان می‌دهند، بلکه به راحتی با لباس‌های دیگر ست شده و در فصول مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نمونه‌هایی از شلوار جین مناسب افراد چاق و ست‌های آن

۱. ست پاییزه با شلوار جین مدل راسته، مناسب افراد چاق

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

بیشتر ببینید: مدل مانتو برای افراد چاق؛ ۲۴ مدل جدید و زیبا

۲. شلوار جین راسته مناسب افراد چاق در استایل رسمی زنانه

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

۳. ست اسپرت با شلوار جین مام استایل مناسب افراد چاق

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

۴. شلوار جین دم پا گشاد با رنگ تیره مناسب افراد چاق

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر

بیشتر ببینید: ۱۴ نکته در انتخاب لباس برای لاغر به نظر رسیدن

۵. ست کت جین و شلوار جین زغالی رنگ مناسب افراد چاق با فاق بلند

شلوار جین مناسب افراد چاق چه ویژگی‌هایی دارد + تصاویر


در آخر

اول از هرچیز باید بگوییم تنها نکته مهم در انتخاب لباس، این است که شما آن را دوست داشته باشید. اگر اندام چاق یا پلاس سایز دارید اما کماکان از شلوار جین اسکینی خوشتان می‌آید هیچ اشکالی ندارد، آن را بپوشید و خوشحال باشید. اما گاهی لازم می‌بینیم که چیزی که دوستش داریم را کنار بگذاریم و چیزی که مناسبمان است را انتخاب کنیم و این مطلب راجع به این موضوع بود. اگر به هر دلیل از اندام یا فرم پاهایتان راضی نیستید و انتخاب شلوار جین مناسب افراد چاق یکی از دغدغه‌هایتان است، می‌توانید از نکاتی که در بالا گفتیم استفاده کنید و یک استایل شیک و جذاب برای خودتان دست و پا کنید. همچنین کارشناسان مد و پوشاک ستاره در مطلبی به بررسی نکات مهم در انتخاب لباس برای لاغر به نظر رسیدن پرداخته اند که مطالعه آن برای شما خالی از لطف نخواهد بود. اما نظر شما راجع به مطالب گفته شده چیست؟ می‌توانید نظرات و تجربیاتتان را در این زمینه در قسمت نظرات و پرسش‌ها با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس