ماه ربیع الاول، بهار زندگی است


ماه ربیع الاول، بهار زندگی است

بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی درباره ماه ربیع الاول را در این خبر می‌خوانید.

ماه ربیع الاول، بهار زندگی استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ربیع‌ الاول، بهار ماه‌های سال است. دلیل این امر هم این است که آثار رحمت الهی به وضوح در آن پیداست. گفته می‌شود در این ماه برکات و نور الهی بر زمین نازل می‌شوند. علاوه بر این تولد حضرت محمد (صلى الله علیه و آله و سلم)، رسول خدا نیز در این ماه قرار دارد.

در واقع این ماه به گونه‌ای برای پشت سر گذاشتن ماه‌های پر از سوز و گذار محرم و صفر است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب درباره این ماه عزیز در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در سال ۱۳۹۱ سخنرانی کردند که در این خبر بخشی از آن را می‌خوانیم:

«بعضی از اهل معرفت و اهل سلوک معنوی معتقدند که ماه ربیع‌الاول، به معنای حقیقی کلمه، ربیع حیات است، ربیع زندگی است؛ زیرا در این ماه، وجود مقدس پیامبر گرامی و همچنین فرزند بزرگوارش حضرت ابی‌عبداللّه جعفربن‌محمدالصّادق ولادت یافته‌اند و ولادت پیغمبر سرآغاز همه‌ی برکاتی است که خدای متعال برای بشریت مقدر فرموده است.»

ماه ربیع الاول، بهار زندگی است

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها