تعمیرگاه مجاز لوازم‌خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان


تعمیرگاه مجاز لوازم‌خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان

تعمیرگاه مجاز لوازم‌خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان با بهره‌گیری از تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای آماده خدمات‌رسانی به همشهریان در تهران است. در ادامه بیشتر با این تعمیرگاه و خدمات ارائه شده توسط آن آشنا شوید.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام دیباپشتیبان، مرکز تعمیرات لوازم خانگی دیباپشتیبان عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران تهران و دارای تمامی مجوزهای لازم است که یکی از بهترین مراکز تعمیرات لوازم‌خانگی در تهران به شمار می‌آید. این مرکز در حوزه تمامی وسایل خانگی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، مایکروفر و سایر موارد دیگر فعالیت دارد. از جمله ویژگی‌های بارز تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته اشاره کرد.

تعمیرگاه مجاز لوازم‌خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان دارای چندین شعب در سطح شهر تهران است و شهروندان عزیز می‌توانند در هر نقطه‌ای از شهر تهران تنها با یک تماس از خدمات ارائه شده توسط این مرکز بهره ببرند. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با این مرکز و خدمات ارائه شده توسط آن آشنا خواهم ساخت. پس با ما همراه شوید.

خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبانی ایرانیان

هدف اصلی تعمیرات لوازم‌خانگی دیبا پشتیبان جلب رضایت مشتریان خود است به همین منظور خدمات مختلفی را با مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· خدمات تعمیر در محل: این مرکز برای راحتی کار مشتریان خود، دستگاه مورد نظر را در محل کار یا منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف می‌کند.

· گارانتی خدمات: تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان، ۶ ماه گارانتی تضمینی خدمات ارائه شده را به مشتریان ارائه می دهد.

· تعیین زمان ارائه خدمات توسط مشتری: زمان تعمیر وسیله برقی توسط خود مشتری تعیین خواهد شد.

· ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن: این مرکز تعمیرات به محض تماس مشتری در کمترین زمان ممکن متخصص حرفه ای خود را به محل اعزام می کند را مشکل را بررسی و برطرف نمایند.

· پشتیبانی ۲۴ ساعته: از بارزترین ویژگی های این تعمیرگاه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می باشد. هر زمانی که وسیله برقی شما دچار مشکل شد کافی است که با این مرکز تماس حاصل کنید و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

· استفاده از قطعات یدکی اورجینال و اصلی دارای گارانتی: تعمیرگاه دیبا پشتیبان با کسب اجازه از مشتری از قطعات یدکی اصل و دارای گارانتی استفاده می کند.

تعمیرگاه مجاز لوازم‌خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان

نکته حائز اهمیت اینکه فرقی ندارد که وسیله برقی شما چه مدلی و از چه برندیست، زیرا تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبان دارای بخش‌های مجزایی برای تعمیر دستگاه‌ها و تکنسین‌های مجربی است در به طور اختصاصی در زمینه تعمیرات انواع برندها آموزش دیده‌اند که این امر باعث ارائه خدمات بهتر و تخصصی‌تر به مشتریان شده است. از جمله این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیرگاه مجاز سامسونگ

شرکت سامسونگ از معروف‌ترین شرکت های بزرگ در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و فناوری است. از مهمترین تخصص این شرکت می‌توان به تولید و ساخت یخچال فریزر و ساید بای ساید اشاره کرد. تعمیرگاه مجاز سامسونگ دیبا پشتیبان در حوزه تعمیر انواع لوزام خانگی سامسونگ فعالیت دارد. از جمله ویژگی‌های بارز این تعمیرگاه می‌توان به استفاده از قطعات یدکی اصل و دارای گارانتی به مدت ۱۸۰ روز اشاره کرد.

تعمیرگاه مجاز ال جی

تعمیرگاه مجاز ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان مرکز تعمیر و خدمات انواع لوازم خانگی ال جی می‌باشد. این تعمیرگاه به صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی در شهر تهران است. تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان دارای تکنسین‌های حرفه‌ای است که در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی آموزش دیده‌اند و همین امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی‌تر به مشتریان شده است. هدف اصلی و نهایی تعمیرگاه مجاز ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان جلب رضایت مشتری می باشد، از این رو برای مشتریان خود تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

تعمیرگاه مجاز بوش

شرکت بوش از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی به شمار می‌آید. تعمیرگاه مجاز بوش دیبا پشتیبان ایرانیان به صورت ۲۴ ساعته در تمامی طول هفته آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز در تهران است. این مرکز برای سهولت کار مشتریان خود چندین شعبه در تهران را داراست و سرویس‌های تعمیراتی توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و با تجربه در محل کار یا منزل انجام خواهد شد. تکنسین‌های متخصص تعمیرگاه مجاز بوش با تماس شما و مشخص شدن مشکل ایجاد شده در دستگاه، در کمترین زمان ممکن در محل شما مستقر و مشکل را بررسی و برطرف می‌کنند.

اگر در تهران سکونت دارید و لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر و سرویس دارند کافی است که با یکی از شعب مرکز تعمیرات مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبان تماس حاصل کنید تا مشکل شما را بررسی و در کمترین زمان ممکن آن را برطرف کنند.

انتهای رپر تاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟