فیلم کوتاه «بی‌گدار» در حوزه هنری آبادان ساخته می‌شود


فیلم کوتاه «بی‌گدار» در حوزه هنری آبادان ساخته می‌شود

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آبادان از تولید فیلم کوتاه داستانی «بی‌گدار» به نویسندگی و کارگردانی رویا نژادشجاعی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از حوزه هنری خوزستان، محمد شیخ‌زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در زمینه تولید آثار فاخر و حمایت از فیلمسازان آبادان و خرمشهر فیلم کوتاه داستانی «بی‌گدار» به نویسندگی و کارگردانی رویا نژادشجاعی را آغاز کرد که بعد از دو جلسه تصویربرداری قرار است تا روزهای آینده به روی میز تدوین برود.

وی با اشاره به موضوع این فیلم گفت: این فیلم داستان زنی است که به‌خاطر اینکه شوهرش را دوست دارد واقعیتی را از او پنهان می‌کند هر چند می‌داند به زودی پنهان کاریش آشکار می‌شود و زن و مرد در واقع هر دو قربانی رسوم و باورهای غلط جامعه هستند.

شیخ‌زاده اضافه کرد: در این فیلم سید جاسم موسوی‌راد، مهسا بیات، آوینا محمودی، هستی اورَشی و نیکی اورَشی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین سایر عوامل فیلم شامل دستیار کارگردان محمود اسدی، فیلمبردار عباس جان‌احمدی، تدوین و صداگذاری نیما عطار، صدابردار بهشاد مطیعی، مدیر تولید محمد شیخ‌زاده، دستیار تصویر عادل کعبی، عکاس مریم کریم‌زاده، مشاوره هنری پوران درخشنده و تهیه کننده حوزه هنری خوزستان دفتر آبادان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی