ایران 33 میلیون حمله سایبری را در سال گذشته دفع کرد


ایران 33 میلیون حمله سایبری را در سال گذشته دفع کرد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه صبحانه کاری کنفرانس امنیتی مونیخ با موضوع امنیت سایبری با اشاره به اینکه تهدیدات سایبری امروز امنیت شهروندان و طیف گسترده ای از خدمات مربوط به زندگی شهروندان را تهدید می کند، گفت: ایران به عنوان یکی از قربانیان حملات سایبری، پوشش دفاعی خود در برابر این حملات را از طریق سامانه دژفا...

ایران 33 میلیون حمله سایبری را در سال گذشته دفع کرد
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه صبحانه کاری کنفرانس امنیتی مونیخ با موضوع امنیت سایبری با اشاره به اینکه تهدیدات سایبری امروز امنیت شهروندان و طیف گسترده ای از خدمات مربوط به زندگی شهروندان را تهدید می کند، گفت: ایران به عنوان یکی از قربانیان حملات سایبری، پوشش دفاعی خود در برابر این حملات را از طریق سامانه دژفا ارتقا داده است و از همین توانسته 33 میلیون حمله سایبری در یک سال گذشته را دفع کند.

وزیر ارتباطات یکجانبه گرایی و توسل به تحریم را تهدیدی علیه امنیت بین المللی در عرصه سایبری دانست و استفاده از مکانیزم های چندجانبه گرایانه را راه حل مشکلات امنیت سایبری در جهان توصیف کرد.

آذری جهرمی با اعلام مشارکت و حمایت ایران از روند مباحثات موسوم به «گروه باز» در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: ایران به نقش آفرینی موثر خود در شکل دهی به ابتکارات بین المللی در این عرصه ادامه می دهد.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...