در کارتینگ آزادی چه می‌گذرد؟/ حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد


در کارتینگ آزادی چه می‌گذرد؟/ حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد

سه‌شنبه‌شب حادثه رانندگی ناگوار در کارتینگ مجموعه آزادی سبب تعطیلی سریع این مجموعه شد. در این حادثه سه خودرو کارتینگ با یکدیگر به شدت برخورد کردند. طی این اتفاق راننده 2 خودرو بودند زخمی شدند و اکنون حال یکی از آنها وخیم گزارش‌ شده است.

در کارتینگ آزادی چه می‌گذرد؟/ حادثه در کارتینگ آزادی باعث تعطیلی این مجموعه شد

سه‌شنبه‌شب حادثه رانندگی ناگوار در کارتینگ مجموعه آزادی سبب تعطیلی سریع این مجموعه شد، طی این حادثه 2 نفر زخمی شدند و اکنون حال یکی از آنها وخیم گزارش‌ شده است.

کارتینگ مجموعه آزادی که ساعت کاری آن‌ همه‌روزه از ساعت 10 تا 24 است، سه‌شنبه (هفتم مهرماه)، حوالی هشت شب بعد از حادثه برخورد خودروهای مسابقه، سریعاً تعطیل شد.

مادر یکی از افرادی که در این تصادف دچار مصدومیت شد، درباره این حادثه گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت شب هفتم مهرماه اتفاق افتاد، زمانی که رانندگان در حال رانندگی بودند یکی از خودروهای کارتینگ ترمز ناگهانی گرفت که خودرو تحت فرمان فرزند من از پشت با این خودرو برخورد پیدا کرد، اما خودرو پشتی که از اتفاق رخ‌داده خبری نداشت با این 2 خودرو تصادف شدیدی کرد که فرزند من تنها به دلیل داشتن کلاه ایمنی دچار ضربه‌مغزی نشد، اما به‌ شدت از دیگر نواحی بدن دچار مصدومیت شدید شد. راننده خودرو اول نیز از ناحیه سر و دست آسیب دید که سرپایی درمان شد.

او افزود: تمام کسانی که سال‌ها راننده کارتینگ بودند می‌گفتند این حادثه به‌هیچ‌وجه نباید اتفاق می‌افتاد، چون ماشین‌ها به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت وارونه شدن ندارند.

مادر دختر حادثه‌دیده اظهار کرد: طی این حادثه فرزند من از خودرو بیرون پرتاب شد و خودرویی که از پشت آمده بود علاوه بر برخورد با خودرو تحت فرمان فرزند من، با کمر فرزندم برخورد شدیدی پیدا کرد. در این حین تا زمانی که اورژانس وارد شود مسئولان کارتینگ آزادی به‌ جای اینکه به فکر سلامت مصدومان باشند از من و فرزندم کارت ملی و آدرس و شماره تلفن را برای تعیین خسارت به خودروهای خود گرفتند.

او اضافه کرد: تازه بعد از بستری شدن فرزند من در بیمارستان نیز آنها تماس می‌گرفتند که چه زمانی می‌خواهید خسارت را پرداخت کنید که من به آنها گفتم ما در بیمارستان و نگران حال فرزندمان هستیم. شما به‌ جای اینکه پیگیر سلامت حادثه‌دیده باشید به دنبال پول خود هستید.

این مادر گفت: مسئولان به‌ جای اینکه از سلامت خودروهای خود و ایمنی آن وسایل اطمینان پیدا کنند و پاسخگوی این موضوع باشند که چرا کمربند فرزند من باز و او از ماشین به بیرون پرتاب شده، مدعی خسارت می‌شوند.

او افزود: فرزند من الان نمی‌تواند حرکت کند. ما حتماً این موضوع را از طریق پزشکی قانونی پیگیری می‌کنیم. از رئیس اماکن ورزشی و مسئولان مجموعه کارتینگ آزادی و حتی از مسئولان وزارتخانه هم شکایت می‌کنم. هیچ‌کس از مسئولان این مجموعه جوابگو و جویای احوال فرزند حادثه‌دیده من نبودند و تنها پیگیر خودرو کارتینگ خود بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...