تقسیم امتیازات میان خوشه طلایی و داماش گیلان


تقسیم امتیازات میان خوشه طلایی و داماش گیلان

ساوه - ایرنا - دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه با داماش گیلان در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر چهارشنبه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار که از ساعت ۱۴و ۴۵ دقیقه عصر امروز با حضور تماشاگران ساوجی در ورزشگاه شهید چمران برگزار شد، تیم‌ها در نیمه نخست رقابت شانه به شانه‌ای داشتند اما، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان «محسن عاشوری» برتری محسوسی نسبت به حریف رشتی داشتند اما، ناهماهنگی در نواختن ضربات آخر باعث شد دروازه داماش بسته بماند.

در دقیقه ۹۰ این دیدار داور بازی به‌دلیل اتلاف وقت و نشان دادن کارت زرد دوم به «سعید باقرپسند» بازیکن داماش، وی را از زمین اخراج کرد.

داور دیدار چهار دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم لحاظ کرد که در این مدت بر دامنه حملات خوشه طلایی افزوده شد و چند فرصت مناسب روی دروازه حریف خلق شد اما،«ایمان صادقی» دروازه‌بان داماش سد بزرگی در برابر این حملات شد و در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در این دیدار حدود ۵۰ تماشاگر داماش با لباس‌های یکدست و اشعاری ویژه تیم شهرشان را حمایت کردند و حدود ۲ هزار ساوجی نیز خوشه طلایی را تشویق کردند.

سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در پایان این دیدار، داماش را از تیم‌های خوب لیگ دسته اول کشور برشمرد.

«محسن عاشوری» در عین حال بازی بسته و دفاعی داماشی‌ها و نیز مصدومیت برخی بازیکنان را عامل اصلی نتیجه رقابت عنوان کرد.

وی گفت: نمی‌توان گفت بازی خوبی بود زیرا در مسابقه فوتبال باید موقعیت گل ایجاد شود و اگر این اتفاق رخ ندهد نشان از کیفیت پایین بازی است.

سرمربی نیم خوشه‌طلایی افزود: با توجه به تجربه بازی با داماش در سال گذشته، نسبت به این تیم شناخت کافی وجود داشت اما ،مصدومیت برخی بازیکنان و همچنین آماده نبودن کامل بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافتند سبب شد آنگونه که دلخواه بود نتیجه کسب نشود.

وی اظهار داشت: با وجود چند بازیکن مصدوم و محروم، از نمایش شاگردان رضایت دارم و از اکنون به آمادگی کامل برای حضور قوی مقابل فجرسپاسی شیراز می اندیشم.

وی همچنین از قضاوت داوران این دیدار اظهار رضایت کرد و گفت: صحنه چندان چالش برانگیزی در این دیدار به‌وجود نیامد و داوری متعادلی انجام شد.

مربی تیم داماش گیلان نیز از آنالیز کامل تیم خوشه طلایی را یکی از دلایل کسب تک امتیاز در این دیدار عنوان کرد.

«سعید بیات» اظهار داشت: نقاط قوت و ضعف تیم ساوه به خوبی شناسایی شدو در مجموع از عملکرد بازیکنان رضایت وجود دارد زیرا همه فرامین کادر مربیان را به خوبی اجرا کردند.

وی گفت: چند فرصت گلزنی در این دیدار به خصوص نیمه نخست رخ داد که اگر بی‌دقتی نمی‌شد شاید برنده این مسابقه بودیم.

بیات گفت: با وجود اخراج یکی از بازیکنان، در زمین خودی جمع شدیم و بازی را تا پایان مدیریت کردیم.

وی نیز از عملکرد داوران این مسابقه اظهار رضایت کرد.

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با کسب ۱۹ امتیاز در پایان هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در رده پنجم قرار گرفت و فاصله‌اش با صدر جدول تنها ۲ امتیاز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد