اقدام عجیب داور زن فوتبال در مواجهه با فوتبالیست مشهور+فیلم


داور زن بازی ستارگان سابق برزیل وقتی به کاکا کارت زرد می‌دهد، از فرصت استفاده کرده و با این ستاره سابق فوتبال جهان سلفی می گیرد.

آفتاب‌‌نیوز :

کاکا بازیساز نخبه و یکی از تنها شماره 8 هایی بود که موفق به کسب جام های جهانی، لیگ قهرمانان و توپ طلا شد.

"او بازیکن کامل است"، اینگونه توصیفش می کنند که "پله" پس از اینکه در سال 2007 به عنوان بازیکن جهانی فیفا انتخاب شد، توضیح داد: او می‌توانست همه این کارها را انجام دهد و تماشای او در حرکت با توپ به جلو لذت‌بخش بود. رونالدینیو در مورد کاکا گفت: "برای دو سال، شاید سه فصل [در ای سی میلان] او بهترین بازیکن جهان بود. او همچنین یک چهره عالی در زمین است.

اقدام عجیب داور زن فوتبال در مواجهه با فوتبالیست مشهور+فیلم

کاکا جوانترین سفیر برنامه جهانی غذا در سازمان ملل در سال 2004 شد و در سال 2008 و 2009 توسط تایم به عنوان یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های جهان ثبت گردید. او همچنین اولین ستاره ورزشی بود که 10 میلیون دنبال کننده در توییتر جذب کرد. کاکا در سال 2017 پس از پایان کار خود در MLS بازنشسته شد اما هنوز در بازی‌های خیریه حضور می یابد. در آخرین بازی خیریه که بین دو تیم برزیل و اسرائیل انجام شد، در یک اقدام عجیب داور این دیدار محبوبیت هافبک-مهاجم برزیلی را بار دیگر برجسته کرد.

کاکا توپ را در اختیار داشت که داور بدون هیچ دلیل مشخص بازی را متوقف کرد و سپس در کنار این ستاره ایستاده و اقدام به گرفتن عکس سلفی با وی کرد.

تعداد بازدید : 27

ستاره سابق ای سی میلان و رئال مادرید در کنار رونالدینیو، روبرتو کارلوس، ریوالدو، کافو و ببتو در ترکیب برزیل ظاهر شدند که این دیدار با نتیجه 4-2 به سود طلایی‌پوشان خاتمه یافت و گل‌های بازی نیز توسط ببتو، رونالدینیو، کاکا و آموروسو به ثمر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا