صحنه‌ای عجیب در یکی از اتوبان‌های برزیل! + فیلم


صحنه‌ای عجیب در یکی از اتوبان‌های برزیل! + فیلم

ویدئویی از سگی که در حال راندن موتورسیکلت در یکی از اتوبان‌های برزیل است، به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

صحنه‌ای عجیب در یکی از اتوبان‌های برزیل! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که یک سگ را در حال موتورسواری در یکی از اتوبان‌های برزیل نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. این ویدئو این سگ را در حالی که دو پنجه خود را روی فرمان و پاهایش را روی بدنه موتورسیکلت قرار داده و انگار در حال راندن موتورسیکلت است، نشان می‌دهد.

در این ویدئو که توسط راننده یک خودروی سواری و با تلفن همراه تهیه شده، دو نفر در پشت سر این سگ روی موتورسیکلت نشسته‌اند که به نظر می‌رسد یکی از آنها صاحب این سگ است.

فرم نشستن و استایل این سگ در پشت فرمان آنقدر حرفه‌ای است که بیننده خیال می‌کند واقعا این حیوان در حال راندن موتورسیکلت است. در انتهای ویدئو در حالی که صاحب سگ و سرنشین انگشت‌های شصت خود را به نشانه موفقیت به راننده سواری نشان می‌دهند، این حیوان نیز نیم نگاهی به دوربین می‌اندازد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "جان این حیوان در معرض خطر است. این حیوان نیاز به کلاه ایمنی دارد". همچنین کاربر دیگری در کامنتی نوشت: " قانون اول نگهداری سگ این است که هرگز آنها را پشت فرمان قرار ندهید و قانون دوم اینکه اگر این کار را انجام دادید دست کم برای آنها کلاه ایمنی تهیه کنید."

گفتنی است؛ موتورسواری این سگ و اشاره این کاربران به تهیه کلاه ایمنی برای این حیوان در حالی خبرساز می‌شود که حدود یک هفته پیش موتورسواری یک سگ در خیابان‌های هند در حالی که کلاه ایمنی بر سر داشت، خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید: اسکوترسواری سگ قانونمند در خیابان‌های دهلی + عکس

انتهای پیام/

ویدئوی عجیب موتورسواری سگ در اتوبان!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس