اجرای پویش «#نذر_ظهور» با شعار «تک تک قدم‌هایم را نذر ظهورت می‌کنم»


اجرای پویش «#نذر_ظهور» با شعار «تک تک قدم‌هایم را نذر ظهورت می‌کنم»

پویش «#نذر_ظهور» به همت موسسه مصاف و با هدف یاد کردن متحد و هماهنگ از امام زمان(عج) به عنوان وارث و منتقم خون سیدالشهداء(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: اربعین نزدیکه و هرکس یک حالی داره، یکی خوشحاله و آماده رفتن، یکی ناراحته و در حسرت رفتن. یک پیشنهاد برای هر دو گروه. چه کربلایی ها، چه اونایی که دوست دارن اسمشونو توی طومار اربعینی ها بنویسن...

همه می دونیم که اربعین از بهترین راه های زمینه سازی ظهوره. ولی خیلی ها حواسشون به این موضوع مهم نیست.

مسیر پیاده روی طولانیه و فرصتِ فکر کردن فراوانه و بهترین زمان برای انتقال این پیام مهم به مردمه. ما ساده ترین و بهترین ایده رو برای این موضوع آماده کردیم که برگرفته از ایده هایی که سال های گذشته کم و بیش استفاده میشد ولی منسجم و همگانی نبود.

به همین خاطر عکس نوشته ای با جمله «تک تک قدم هایم را نذر ظهورت می کنم» -بدون نام و لوگو- به چهار زبانِ پرکاربرد آماده کردیم که از کلیه شما محبان امام زمان(عج) تقاضا داریم در این پویشی که با هشتگ #نذر_ظهور راه افتاده، نهایت همکاری را با ما داشته باشید.

شیوه کار: افرادی که عازم کربلا هستند با چاپ رنگی فایل کیفیت اصلیِ این عکس روی برگه A4 و سپس پِرِس کردنِ برگه (لَمینت)، آن را با سنجاق روی کوله پشتی های خود و هم کاروانی های شان نصب کنند.

افرادی هم که نمیتونن کربلا برن، تعداد 10 برگه به شیوه ای که در بالا توضیح دادیم آماده کنن و به کسانی که قصد سفرِ کربلا دارن (دوست، فامیل، همسایه، هم مسجدی و...) اهدا کنند تا به صورت یک شکل و هماهنگ از امامی یاد کنیم که پس از ظهور، خود را با امام حسین(ع) معرفی می کند.

هر نفر، چاپ رنگی 10 عکس و لَمینت کردنِ آن و پخش بین زوّار اربعین (چاپ هر برگه A4 رنگی با پِرِس، حدود 5000 تومان است)

جهت وحدت رویه، از همگی خواهشمندیم از هر گونه تغییر در سایز، رنگ و قالبی که در بالا دقیق توضیح داده شد، بپرهیزند تا طرحی یک شکل و متحد در مسیر نجف تا کربلا به چشم بیاید.

برای دانلود کیفیت اصلی مخصوص چاپ رنگی از اینجا اقدام کنید.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا