مسابقات سافاری قهرمانی کشور در همدان آغاز شد


مسابقات سافاری قهرمانی کشور در همدان آغاز شد

همدان- ایرنا- مرحله سوم رقابت‌های سافاری قهرمانی کشور گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی از امروز /پنجشنبه/ به میزبانی همدان آغاز شد.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۶۰ خودرو از استان های مختلف کشور شرکت دارند.

حمید رحیمی افزود: شرکت کنندگان با خودروهای آفرود در این مرحله از مسابقات که در قالب نقشه‌خوانی در طبیعت است، حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در واقع تور گردشگری به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: مسابقات سافاری قهرمانی کشور از شهر مریانج آغاز و شرکت کنندگان مسیرهای تعیین شده به سمت قهاوند ، ملایر، تویسرکان و نهاوند و بالعکس را طی خواهند کرد.

سافاری رشته ورزشی در گردشگری سفری محسوب می‌شود که به آن وحش‌ گشت (safari) نیز می‌گویند و در واقع ورزشی تلفیقی از آفرود، رالی و کمپینگ است.

مسابقات سافاری رقابتی بین اتومبیلرانان است که در جاده ها، مناطق شهری و محیط‌های طبیعی برگزار می‌شود و در تمام مسیرهای طراحی شده رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به قوانین محلی ضروری است.

هم اکنون یکصد خودرو عضویت ثابت را در برنامه های ورزشی، گردشگری و امدادی تورینگ و سافاری همدان دارند.

برگزاری تورها٬ کمپ ها، کاروان ها و مسابقه های رالی بین استانی از جمله رویدادهایی است که در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد