طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه


طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

رکنا: طالع بینی امروز به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از طالع امروز ماه تولدتان باخبر شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می‌کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی ‌دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت‌تر می‌توانید به اهدافتان برسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد نگه داشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد زمان تمرین به پایان رسیده است، پرده ها کنارکشیده و چراغ ها روشن شده اند، حالا دیگر وقت نمایش است! شما یا خودتان را آماده کرده اید و یا فرصتی که برای درخشیدن به دست آورده اید را از دست خواهید داد. خبر خوبی که برایتان داریم این است که با وجود تمام استرسی که دارید می توانید عملکردی فوق العاده از خودتان نشان داده و همه را تحت تاثیر قرار دهید. پس ترس و واهمه را کنار گذاشته و هر آن چه در توان دارید را به کار بگیرید تا مورد تحسین و ستایش همه و به خصوص کسانی قرار بگیرید که دوستتان دارند. احساسات خود را تا جایی که می توانید بیان کنید و برای همسرتان وقت بگذارید و کارهایی جدید با هم انجام داده و به رابطه خود تنوع بدهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماهطالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید. امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید که با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز همکاری با یکی از دوستان نزدیک و یا همکاران صمیمی شما برای افزایش درآمدتان می تواند تاثیرات مثبتی روی وضعیت مادیتان داشته باشد. حواستان باشد که بیش از اندازه روی جزئیات برنامه امروزتان وسواس به خرج ندهیدتا احساس آرامش بیشتری داشته باشید و کارهایتان بهتر و با موفقیت بیشتری انجام شوند. بهترین لحظههای امروزتان لحظه هایی هستند که برای آنها برنامه ای نداشته اید. در این ماه از لحاظ عاطفی بسیار خوش شانس خواهید بود و رابطه تان همانطور که دلتان می خواهد پیش خواهد رفت. اگر هم مجرد هستید ممکن است طی چند هفته آینده فرد جدیدی وارد زندگیتان شود، مواظب باشید موقعیت هایتان را از دست ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما می گوید باوجود اینکه نیمی‌ از هفته کاری گذشته است، انگار در تعطیلات آخر هفته هستید!! اگر اگر فقط یک بار مشکلات ناشی از شانه خالی کردن از زیر مسئولیت را به طور کامل بررسی کنید، آن موقع به جای فرار از کار کردن تصمیمی ‌درست و عاقلانه می‌گیرید. با این حال از رویاهای هیجان انگیز خود دست برندارید، برای اینکه ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به حقیقت بپیوندند. ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما می‌توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می‌توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت‌تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا‌پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که احساس سرگیجه می کنید. اگر احساس می کنید که دارد به شما فشار وارد می شود خودتان را کمی از هیاهو کنار بکشید و اولویت هایتان را دوباره مورد بررسی قرار دهید. با وجود این که متوجه هستید که اگر به خودتان فشار وارد کنید می توانید کارهای زیادی را با موفقیت انجام دهید، حتی اگر کم کاری باعث احساس عذاب وجدان شما شود هم نباید بیش از اندازه خودتان را تحت فشار قرار دهید. درست است که شما آدمی نیستید که دوست داشته باشد زیاد استراحت کند، ولی هر از گاهی لازم است باتری هایتان را شارژ کنید تا بتوانید توان خودتان را برای ادامه راه حفظ کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

در طالع بینی امروز شما آمده امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید. الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

طالع بینی شخصی امروز / 9 آبان ماه

طالع بینی امروز شما نشان می دهد احساس می کنید که همه حواس ها روی شما متمرکز شده اند و دلتان می خواهد فرار کرده و از دید دیگران مخفی شوید. ولی اثرات مثبت این شناخته شدن می تواند روی زندگی شما بسیار تاثیرگذار باشد. به جای این که موفقیت هایتان را بخاطر ترس از دیده شدن دست کم بگیرید، به کارهایی که کرده اید افتخار کنید و به خاطر کار قابل تحسینی که کرده اید تشویق شوید. با وجود این که درک احساستان امروز برای دیگران راحت نیست، کلام شما از قدرتی بسیار برخوردار است و دیگران به حرف هایتان گوش خواهند داد. در واقع گفته های شما با انرژی امروز در تطابق هستند و به نفعشان است که به حرف های شما توجه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق