نظر آیت‌الله وحید خراسانی برای عزاداری ایام محسنیه، منفی است


نظر آیت‌الله وحید خراسانی برای عزاداری ایام محسنیه، منفی است

گروه حوزه‌های علمیه ــ حجت‌الاسلام کاشانی، از مبلغان حوزه گفت: پاسخ آیت‌الله وحید خراسانی در خصوص عزاداری در ماه ربیع منفی بود و آمادگی و کمک به شور و حرارت مردم برای ایام فاطمیه را ترجیح دادند. 

نظر آیت‌الله وحید خراسانی برای عزاداری ایام محسنیه، منفی استبه گزارش ایکنا به نقل از رجانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی در کانال تلگرامی خود نوشت: در جلسه‌ای که اساتید بزرگوار؛ نظری منفرد، فرحزاد، عابدینی، حسینی قمی، بهشتی، سعیدی، بنده و جناب رکنی، کارشناسان و تهیه‌کننده برنامه سمت خدا در قم در منزل آقای حسینی قمی برگزار شد، ایشان گفتند من از حضرت آیت‌الله وحید خراسانی سؤال کردم، آقا شما بعد از صفر، و در آغاز ربیع عزاداری دیگری دارید؟.
پاسخ ایشان منفی بود و آمادگی و کمک به شور و حرارت مردم برای ایام فاطمیه را ترجیح دادند(روایت هفتاد و پنجم به بعد و البته آقای وحید، اول و هشتم ربیع، هر دو نقل را برای امام عسکری(ع) عزاداری می‌کنند.) (نقل قریب به مضمون) سپس آقای حسینی گفت، برای نقل این مطلب از آیت‌الله وحید، چقدر حرف‌های کذایی به من زدند.
حاج آقای نظری منفرد گفت، من هم همین را از حضرت آیت‌الله وحید پرسیدم و مثل پاسخی را که به شما دادند به من هم فرمودند و برای ایام محسنیه در اوایل ربیع به صورت عمومی نظری نداشتند.
وی ابراز امیدواری کرده است که ای کاش دفاتر مراجع عظام تقلید برخی سؤالات مردم و درگیری‌های فکری مؤمنین را زود و رسمی پاسخ دهند، تا مردم از تحیر بیرون بیایند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو