عملیات ساخت 700 پروژه ورزشی تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد


عملیات ساخت 700 پروژه ورزشی تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد

کرمانشاه- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان، سیاست دولت را اتمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام تا پایان دولت دوازدهم اعلام کرد و گفت: هدف‌گذاری این وزارتخانه برای سال 98 اتمام 700 پروژه ورزشی در کشور است.

مسعود سلطانی‌فر روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای دهکده المپیک کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: هدف‌گذاری وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۷ اتمام ۳۰۰ پروژه ورزشی در کشور بود که با تلاش استانداران ۷۰۰ پروژه سال گذشته به اتمام رسید.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری دولت نیز گفت: هدف‌گذاری ما امسال اتمام ۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور است که تاکنون ۳۰۰ پروژه را به اتمام رساندیم و تلاش می‌کنیم مابقی را نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

او در ادامه سخنانش در ارتباط با سرسرای ۶ هزار نفری کرمانشاه گفت: از این نوع پروژه در کل کشور ۱۰ سالن اکنون در دست اجرا است که ساخت آنها از دهه ۸۰ آغاز شده و باتلاش استانداران هر ۱۰ پروژه را در دستور کار قرار دادیم و امسال سه سالن در سنندج، شیراز و ساری و یا کرج را تمام می‌کنیم.

به گفته او، پنج سالن هم در سال ۹۹ به بهره‌برداری می رسد که سالن کرمانشاه از جمله این سالن‌ها است.

وی در مورد وضعیت سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه نیز گفت: ساخت این سالن از سال ۸۶ آغاز شده بود و تا سه سال پیش پیشرفت فیزیکی آن کمتر از ۳۰ درصد بود اما اکنون پیشرفت فیزیکی آن بالای ۵۵ درصد است.

وی اظهار داشت: برای اتمام این سالن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که وزارت ورزش و جوانان ۳۰ میلیارد تومان و استانداری کرمانشاه نیز ۲۰ میلیارد تومان آن را تامین می‌کند.

او گفت: پیمانکار این پروژه اکنون فعال و تجهیزاتی از جمله موتورخانه و اسکوربردها را خریداری کرده است.

وی افزود: اگر مشکلی در تخصیص اعتبارات پیش نیاید هفته دولت سال ۹۹ سالن ۶ هزار نفری کرمانشاه افتتاح می‌شود.

او در مورد استخر قهرمانی کرمانشاه نیز گفت: باتوجه به منابع قابل توجهی که این پروژه می‌خواهد در نظر داریم در قالب ماده ۲۷ و از محل منابع بخش خصوصی این استخر را تکمیل کنیم و به بهره‌برداری برسانیم اما اکنون تمرکز ما روی سالن ۶ هزار نفری است.

وی تصریح کرد: با این پروژه‌های ورزشی که در کشور در دست اجرا داریم امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز جوانان تامین و مشکلات این بخش را حل کنیم.

۱۳۷ پروژه در کرمانشاه در دست ساخت است

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه اکنون ۱۳۷ پروژه ورزشی در استان کرمانشاه در دست اجرا داریم که قابل توجه است، گفت: باتوجه به پیگیری استاندار و نمایندگان تلاش می کنیم تعداد زیادی از این پروژه‌ها را در پایان دولت به اتمام برسانیم.

سلطانی‌فر افزود: در سفر امروز چهار پروژه را در استان کرمانشاه به به بهره‌برداری می‌رسانیم و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰ پروژه را در این استان به اتمام برسانیم.

وی بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت بالایی در عرصه ورزشی دارد، گفت: این استان در گذشته قهرمانان ملی و بین المللی داشته و در رویدادهای مختلف افتخارآفرین بوده اند و امیدواریم همچنان شاهد درخشش ورزشکاران این استان در المپیک و مسابقات جهانی باشیم.

با حضور وزیر ورزش و جوانان امروز چهار پروژه ورزشی در شهرستان‌های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و قصرشیرین افتتاح می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش