تعبیر خواب شکلات: 20 معنی و تعبیر دیدن شکلات در خواب


... نوشته تعبیر خواب شکلات: 20 معنی و تعبیر دیدن شکلات در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

دیدن شکلات در خواب نماد عشق، جشن، و پاداش به خویشتن است. به اینکه چگونه و چه وقت شکلات در خواب استفاده می‌شود توجه داشته باشید تا به پیدا کردن سرنخ‌های بیشتر کمک کند. مثلا، اگر به خاطر خوردن شکلات در خواب احساس تهوع یا نفخ داشته باشید، این خواب نشانگر آن است که در کارهای اضافه‌ی بیش از حدی خودتان را درگیر کرده‌اید و لازم است کمی آن‌ها را محدود کنید. اکنون تا انتهای این مقاله با همراه باشید تا با تعبیر خواب شکلات آشنا شوید.

تعبیر خواب شکلات: 20 معنی و تعبیر دیدن شکلات در خواب

تعبیر خواب شکلات

۱. خواب خریدن شکلات

خواب خریدن شکلات از قنادی یا بازار، دلالت بر آن دارد که در رویدادی مهم شرکت خواهید کرد. شما اکنون خودتان را به لحاظ مالی مهیا می‌کنید تا از این رویداد لذت ببرید.

۲. خواب خوردن شکلات

خوردن شکلات در خواب نشانگر آن است که به احساسات و تمایلات جنسی‌تان خوب اهمیت می‌دهید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب گلابی: ۲۵ تعبیر دیدن گلابی در خواب

۳. خواب شکلات هدیه دادن

هدیه دادن شکلات در خواب نشانگر تجدید قدرت در رابطه‌تان با شخصی است که به او شکلات را می‌دهید. اگر طرف یک غریبه‌ی ناشناس باشد، نشانگر آن است که احتمالا به زودی با نیمه‌ی گمشده‌تان روبرو خواهید شد و رابطه‌ی جدیدی را آغاز خواهید کرد.

۴. خواب ذوب کردن شکلات

اگر در خواب ببینید شکلات را آب می‌کنید تا از آن چیزهای دیگری درست کنید، پیش بینی می‌کند که برای ایجاد برخی تغییرات آنچه را در اختیار دارید دگرگون می‌کنید.

۵. خواب دریافت شکلات به عنوان هدیه

اگر در خواب به عنوان هدیه شکلات دریافت کنید، نشانگر آن است که کمک یا محبت غیرمنتظره‌ای به شما خواهد شد. به اینکه چه کسی به شما شکلات را داده است توجه داشته باشید چون در تعبیر خواب مهم است.

۶. خواب تقسیم کردن شکلات با دیگران

اگر در خواب شکلات را با دیگران تقسیم کنید یعنی روی پروژه‌ای کار می‌کنید که قرار است تغییرات مثبت فراوانی در زندگی خودتان و دیگران به بار بیاورد. شاید برای کنار هم بودن دوستان و اقوام در تدارک یک میهمانی هستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب جوراب: ۴۱ معنی و تعبیر جوراب در خواب

۷. خواب دزدیدن شکلات

خواب دزدیدن شکلات، دلالت بر آن دارد که در زندگی عشقی یا زناشویی‌تان نوعی خیانت وجود خواهد داشت. شاید به هیجان بیشتری در زمینه‌ی عشقی احساس نیاز می‌کنید، اما به خاطر رفتار جلف و زننده‌تان به دردسر خواهید افتاد.

۸. خواب شیر شکلات یا شیک شکلات

خوردن شیک یا شیر شکلات در خواب دلالت بر نیاز به رفتاری خاص از سوی دوست یا عزیزی سرد و بی‌عاطفه دارد. شما در رابطه‌ای که با او دارید نیازمند چیزی بیش از حداقل‌های موجود هستید.

۹. خواب کیک شکلاتی

خواب دسرهای شکلاتی مانند کیک، یا پای، نشانگر شکلی از جاذبه‌ی جنسی یا احساسی است. این خواب پیش بینی می‌کند که صمیمی‌تر شدن در یک رابطه مستلزم گذشتن مدت زمانی مشخص است.

۱۰. خواب شکلات تزئین شده با میوه‌ها

خوردن چنین شکلاتی در خواب که با میوه‌هایی مانند موز یا توت فرنگی تزئین شده باشد نشانگر آن است که برای ایجاد شور و هیجان در زندگی‌تان به یک سری چیزها نیاز دارید. به فرصت‌های عاطفی که ممکن است لذت بیشتری برای‌تان به همراه بیاورد بیشتر توجه کنید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب شیرینی: ۱۲ معنی و تعبیر دیدن شیرینی در خواب

۱۱. خواب بستنی شکلاتی

بستنی شکلاتی در خواب نشان دهنده‌ی آن است که به آرامش و خوشبختی در زندگی دست پیدا خواهید کرد، به ویژه بعد از دوره ای دردسر و سختی. اگر بستنی شکلاتی آب شده باشد، نشانه‌ی بدی است یعنی ممکن است در زمان نیاز از گروهی که حامی‌تان بود احساس ناامیدی کنید.

۱۲. خواب چیپس شکلاتی

چیپس شکلاتی در خواب عموما بازتاب دهنده‌ی طمع در عالم بیداری است. اگر یک کیک با چیپس‌های شکلاتی بیش از حد معقول پر شده باشد، بازتابی از آن است که شما نسبت به دیگران بیش از حد طماع هستید.

۱۳. خواب هات چاکلت (شکلات داغ)

خواب‌های مربوط به هات چاکلت نشانگر گرما و شیرینی عشق است. این خواب نشان دهنده‌ی رابطه‌ و حمایت عاشقانه‌ای است که می‌توانید از عزیزان یا اعضای خانواده‌تان انتظار داشته باشید.

۱۴. خواب شکلات تخم مرغی

شکلات‌های تخم مرغی در خواب نشانگر آن هستند که بعد از موفقیت یا پروژه‌ی اخیرتان احساس می‌کنید قدرتان را خوب ندانشته‌اند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب کچل شدن: ۱۲ تعبیر دیدن ریزش مو و کچلی در خواب

۱۵. خواب دونات شکلاتی

خواب دونات‌های پوشیده از شکلات نشانگر شکل و جهت مشخصی است که وقتی احساس می‌کنید مسیرتان را گم کرده‌اید راه را به شما نشان خواهد داد. کسی که می‌شناسیدش احتمالا سعی دارد بر شما تاثیر بگذارد و اغوای‌تان کند. این خواب پیش بینی می‌کند که آن فرد به احتمال زیاد موفق خواهد شد چون در این مرحله از زندگی شما احساس می‌کنید خودتان را گم کرده‌اید.

۱۶. خواب شکلات تلخ

دیدن شکلات تلخ در خواب پیش بینی کننده‌ی تعمیرات خانه است که در پیش رو خواهید داشت. بخش‌ّای مشخصی از منزل‌تان ممکن است به خاطر فرسودگی خراب شود، و تا حدودی هم به خاطر مراقبت و نگهداری ضعیف خودتان.

۱۷. خواب شکلات سفید

خوابی که در آن شکلات سفید باشد، به دست کم گرفتن خودتان مربوط می‌شود. این خواب نشانگر آن است که احتمالا احساس بی‌ارزش بودن می‌کنید یا دیگران ممکن است ارزش‌های شما را نبینند. شاید برای آنکه با آدم‌های اطراف‌تان هماهنگ شوید مجبور شده‌اید بیش از حد خودتان را درگیر کارهای خسته کننده و به دردنخور بکنید.

۱۸. خواب شکلات فاسد شده

شکلات کهنه یا فاسد در خواب نشان دهنده‌ی آن است که در زندگی عشقی‌تان با شریک عاطفی خود مایوس خواهید شد. پارتنرتان ممکن است شما را نادیده بگیرد و نتواند نیازهایی را که دارید به همان شدت که مد نظرتان هست جبران کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دمپایی: ۳۰ نکته درباره دیدن دمپایی در خواب

۱۹. خواب فروشگاه یا بازار شکلات

اینکه در خواب درون فروشگاه یا بازار شکلات در جستجوی شکلات باشید، نشان دهنده‌ی آن است که ذهن‌تان جهت خرید چیز گرانی برای یکی از عزیزان‌تان آماده می‌شود. شاید این خواب نماد پیشنهاد ازدواج، سالگرد ازدواجی بخصوص، یا رویداد ولنتاین که نزدیک است باشد.

۲۰. خواب کارخانه‌ی شکلات

گشت و گذار در کارخانه‌ی شکلات سازی در خواب، نماد آن است که برای تعمق بیشتر در احساسات درونی‌تان درباره‌ی عواطف‌تان نسبت به یک عزیز آماده می‌شوید. درباره‌ی اینکه چرا نسبت به افراد خاصی در زندگی‌تان احساس عشق و علاقه می‌کنید کنجکاو هستید. به علاوه، این خواب نماد آن است که احتمالا بعد از یک شکست عشقی با طرف قبلی‌تان برای عشقی جدید خودتان را آماده می‌کنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – کامروا ابراهیمی

منبع: dream-meaning

تعبیر خواب شکلات: ۲۰ معنی و تعبیر دیدن شکلات در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در