رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس به‌مدت 2 روز در سلماس برگزار می‌شود


رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس به‌مدت 2 روز در سلماس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه سلماس گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس در شهرستان سلماس با حضور 4 گردان به‌مدت 2 روز در مناطق اردوگاه قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس به‌مدت 2 روز در سلماس برگزار می‌شود

سرهنگ علیرضا مدنی، فرمانده سپاه سلماس، در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: رزمایش گردان‌های واکنش سریع الی بیت المقدس در شهرستان سلماس با حضور 4 گردان به مدت 2 روز در مناطق اردوگاه قدس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رزمایش حفظ انسجام، تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بیت المقدس، ایجاد آمادگی عمومی و ارتقای توانمندی‌های رزمی، ارتقاء میزان هوشمندی فرماندهان و نیروهای بسیجی در برابر ترفندهای روانی دشمن، آشنایی با توطئه‌های دشمن و جنگ‌های نوین، شناسایی بسترهای تهدید و ایجاد هماهنگی به جهت کاهش نقاط آسیب پذیر، هدایت بر آموزش‌های نظامی اعضای بسیج، بکارگیری آموزش‌های فراگرفته شده توسط بسیجیان در راستای به روز کردن نیروهای بسجی به لحاظ ، تجهیزات، جسمانی و نظامی می‌باشد.

این مقام مسئول گفت: در روز نخست این رزمایش پس از فراخوانی نیروهای شرکت کننده، قبل از شروع رزمایش کلیه گردان‌های بیت‌المقدس طی یک راهپیمایی باشکوه به سمت یادمان شهداء گمنام سلماس راهی می‌شوند و بعد از برپایی تجمع باشکوه و انقلابی تجدید میثاق با شهدای گمنام به اردوگاه قدس سلماس واقع در مسیر روستای قره قشلاق اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه سلماس اظهار کرد: برگزاری صبحگاه مشترک، کلاس های آموزشی، عقیدتی و تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن و سایر تاکتیک‌های دفاع در برابر تهاجم احتمالی دشمن و همچنین تمرین عملیات امداد و نجات، از جمله بخش‌های رزمایش اقتدار چهل ساله بسیج است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما