بحث نمایندگان پارلمان ایتالیا بر سر یک دیدار فوتبال!


بحث نمایندگان پارلمان ایتالیا بر سر یک دیدار فوتبال!

تساوی ناپولی برابر آتالانتا به مذاق نمایندگان ناپل خوش نیامده است.

تساوی ناپولی برابر آتالانتا به مذاق نمایندگان ناپل خوش نیامده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، گروهی از نمایندگان طرفدار تیم ناپولی در پارلمان کشور ایتالیا موضوع تساوی جنجالی این تیم برابر آتالانتا را به مجلس برده و با طرح سخنانی، خواهان دریافت پاسخ شده اند.

عدم اعلام پنالتی به سود ناپولی و در ادامه گل تساوی آتالانتا در دقیقه 86 که منجر به مساوی شدن دیدار با نتیجه 2-2 شد خشم طرفداران پارتنوپی را برانگیخته است. در ساعات ابتدایی امروز نیز 12 نماینده پارلمان ایتالیا با گرایش به سمت ناپولی، با طرح سوالی رسمی در مجلس وزیر ورزش ایتالیا را به چالش کشیده اند.

آن ها این سوال را طرح کرده اند:

"دولت قصد دارد با چه سازوکاری میلیون ها هوادار سری آ را نسبت به صحت و بی طرفانه بودن قضاوت ها مطمئن کند؟ یکی از وظایف وزارت (ورزش) آن است که با اقداماتی حقوقی از دست کاری نتایج جلوگیری کند و تعهد را به عنوان عنصری لازم در هر فعالیت ورزشی به بالاترین میزان خود برساند. حق ناپولی آشکارا خورده شده و این تیم با از دست دادن 2 امتیاز به جایگاه پنجم سقوط کرده است."

دو تیم ناپولی و آتالانتا چهارشنبه شب در شرایطی در چارچوب هفته دهم سری آ به مصاف هم رفتند که در پایان هفته نهم در رده های سوم و چهارم حضور داشتند. در این مسابقه از دید طرفداران ناپولی یک پنالتی برای شاگردان کارلو آنچلوتی اعلام نشده و پیرو جیاکوملی از رجوع به VAR برای بازبینی صحنه خودداری کرده است. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا ناپولی به رده ششم جدول سقوط کند.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان