همخوابی کثیف و همزمان خانم معلم زبان با 4 دانش آموز خصوصی اش


همخوابی کثیف و همزمان خانم معلم زبان با 4 دانش آموز خصوصی اش

حوادث رکنا: رابطه جنسی یک معلم خصوصی زن با دانش آموزانش او را به دام انداخت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، رابطه جنسی یک معلم ادبیات زبان انگلیسی آمریکایی با 4 دانش آموزش به صورت همزمان خبرساز شد.

گزارش پلیس Police آمریکا حاکی از آن است که معلم متاهل 28 ساله دانش آموزان پسر را که نوجوان بودند به اجبار وادار به رابطه جنسی کرده و از این ارتباط کثیفش با آن ها فیلمبرداری نیز کرده است.

پس از انتشار این ویدیو در فضای مجازی کاربران زیادی نسبت به آن واکنش نشان دادند و خواستار مجازات معلم هوسباز شدند و با شکایت کاربران به اداره پلیس ماموران وارد ماجرا شده و با پیگیری پرونده توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

شوهرم باعث همخوابی ام با پسر بچه ها است

متهم در ابتدا مدعی بود که بی میل بودن همسرش در رابطه جنسی او را وادار کرد که با دانش آموزانش همخوابی کند و این رابطه از روی رضایت طرفین صورت گرفته و هیچ گونه آزار جنسی در کار نبوده است.

اما یکی از قربانیان در خصوص اظهارات معلمش گفت: سر کلاس برایم پیام های جنسی ارسال می کرد و بالاخره توانست با فیلم و عکس های مستهجن از خود ما را وادار به رابطه کند که در ابتدا این ارتباط بسیار سخت بود اما بعد از مدتی به این گونه ارتباط با معلممان عادت کردیم و از روی رضایت با وی همخوابی می کردیم که بالاخره انتشار ویدیو رابطه جنسی مان در فضای مجازی دردسر ساز شد و او به دام افتاد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته