واکنش دیدنی مأمور قطار، جان مسافر را نجات داد + فیلم


مسافر عجول در حالی که چیزی نمانده بود در زیر چرخ‌های قطار له شود با واکنش سریع و به موقع یکی از مأموران ایستگاه قطار نجات یافت.

واکنش دیدنی مأمور قطار، جان مسافر را نجات داد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، واکنش به موقع و سریع مأمور یکی از ایستگاه‌های قطار هند، جان مسافری را که در معرض خطر قرار داشت نجات داد. در این حادثه که روز شنبه و در ایستگاه قطار "کویمباتور" رخ داد یکی از مسافران قصد سوار شدن به داخل قطار در حال حرکت را داشت که دچار حادثه شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ایستگاه قطار تهیه شده واکنش تحسین برانگیز این مأمور راه آهن هند را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود مردی که روی سکو ایستاده است، ناگهان به سمت قطاری که در حال خروج از ایستگاه است، حرکت کرده و تلاش می‌کند سوار آن شود. این ویدئو نشان می‌دهد ناگهان این مرد به علت در حرکت بودن قطار دچار لغزش شده و با از دست دادن کنترل خود بین شکاف سکوی ایستگاه و قطار سقوط می‌کند. این مأمور راه آهن که در نزدیکی محل حادثه ایستاده و نظاره‌گر این صحنه بود، بلافاصله وارد عمل شده و با هل دادن این مرد به داخل واگن مانع سقوط او به زیر چرخ‌های قطار می‌شود.

این اقدام سریع مأمور وظیفه شناس با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها وظیفه شناسی او را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " لطفا مسئولان راه آهن هند با دادن یک جایزه از این مأمور وظیفه شناس قدردانی کنند."

انتهای پیام/

لحظه سقوط مسافر حین سوار شدن قطار در حال حرکت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری