امام جمعه ارومیه: بسیج ٢٠ میلیونی یادگار ارزشمند امام راحل است


امام جمعه ارومیه: بسیج ٢٠ میلیونی یادگار ارزشمند امام راحل است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امام راحل با آشنایی کامل نسبت به احکام دینی تشکیل بسیج را مطرح کردند و بسیج 20 میلیونی یادگار ارزشمندی از ایشان به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه در آیین صبحگاه مشترک رزمایش «الی بیت‌المقدس» در پارک «گوللرباغی» ارومیه افزود: راه‌اندازی بسیج نشان از هوشیاری و درایت امام راحل دارد و آثار برکت های آن از همان ابتدا مشخص بوده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف دشمنان را ناامید کرده است، اظهار داشت: تشکیل بسیج مردمی نه تنها در کشور بلکه در کشورهای دیگر هم تاثیر گذاشته است و آنان هم از این مسئله الگو گرفته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره بر اینکه اگر شما دین خدا را یاری کنید خداوند هم شما را یاری خواهد کرد، تاکید کرد: نباید ناامیدی را به خود راه بدهیم زیرا خداوند وعده پیروزی را به مسلمانان داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ما باید با امید به رحمت و نصرت، قدم‌های استوار در مسیر الهی برداریم تا خداوند استکبار جهانی و در راس آن آمر یکا را مضمحل کند.
همزمان با برگزاری رزمایش ۲ روزه «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی، فعالان فضای مجازی استان نیز با هشتگ #رزمایش_اقتدار_بسیج به استقبال این رزمایش رفتند و با فعالیت کمتر از سه ساعته خود توانستند این هشتگ را در جمع سه ترند برتر توئیتر فارسی قرار دهند.
رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان آذربایجان‌غربی با حضور ۶ هزار نفر به مناسبت چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود و اصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت