معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن


معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن
در راستای معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل ، اکنون به سراغ یک بازی‌ پازل و جورچین به نام Moviescapes: Guess the Movie رفته‌ایم که یک بازی حدس فیلم است.

برای علاقه‌مندان فیلم و سریال، حل کردن‌ کوییزها و تست‌های جالب و سخت درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود کاری بسیاری لذت‌بخش به حساب می‌آید و به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد ظهور سایت‌ها و برنامه‌هایی بوده‌ایم که این فرصت را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کنند. در جدیدترین مقاله‌ی معرفی بازی موبایل در زومجی، به سراغ یک بازی جدید که دو سبک پازل و جورچین را به خوبی با هم تلفیق کرده است رفته‌ایم که توسط Araib Karim برای گوشی‌های آیفون و آیپدها منتشر شده است.

بازی آیفون Moviescapes: Guess the Movie، به طور رایگان در اپ‌استور با حجم ۳۴۰ مگابایت قابل دانلود است و بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت کاملا آفلاین تجربه‌ کنند. البته برای تجربه کردن مراحل‌ و چالش‌های هفتگی و مناسبتی بازی، اتصال به اینترنت برای بارگیری محتوای جدید لازم به نظر می‌رسد. همچنین در بازی شاهد بسته‌های مختلف خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات ویدیویی هستیم که با توجه به مستقل و رایگان بودن، نمی‌توان به سازنده‌ی Moviescapes خرده گرفت.

معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن
معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن
معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن

بازی آیفون Moviescapes یک بازی جورچین و معمایی برای علاقه‌مندان پرده‌ی نقره‌ای و آثار مشهور آن است که بازیکنان باید در هر مرحله از بازی، پس از مشاهده‌ی یک پوستر مفهومی، نام فیلم را حدس بزنند. البته چالش بازیکنان به حدس زدن نام فیلم خلاصه نمی‌شود و نمی‌توانند به راحتی با تایپ کردن، مرحله را پشت سر بگذارند. در هر مرحله از بازی Moviescapes بازیکنان باید در تعداد مشخصی حرکت، اشکال مختلف را در دسته‌های ۳ تایی یا بیشتر کنار هم بچینند و حروف متعلق به نام فیلم را آزاد کنند.

در مراحل ابتدایی بازی، نام فیلم‌ها برای حدس زدن بسیار آسان است و با آثاری مانند Toy Story و The Lion King کار آغاز می‌شود و تعداد حروف اضافی در مراحل کم است. اما با پشت سر گذاشتن مراحل ابتدایی، چالش واقعی زمانی آغاز می‌شود که هم تعداد سطر و ستون‌های محیط بازی زیاد می‌شود و هم حدس زدن نام فیلم از روی پوستر به اطلاعات سینمایی بسیار بالایی نیاز دارد. یکی از نقاط قوت بازی، چالش‌های هفتگی و مناسبتی است که بازیکنان یک سری مراحل با یک تم مشابه و کلی مانند فیلم‌های ابر قهرمانی یا آثار برنده‌ی اسکار را پشت سر می‌گذرانند.

بازی Moviescapes: Movie Trivia Quiz یک تجربه‌ی سرگرم کننده و چالش برانگیز برای علاقه‌مندان فیلم‌های سینمایی است

بازی Moviescapes از لحاظ تجربه‌ی بصری، یک اثر سرگرم کننده و چشم‌نواز است و طراحی‌های بخش‌های مختلف بازی بسیار رنگارنگ و مدرن‌اند. پوستر‌های هر فیلم که در ابتدای هر مرحله نشان داده می‌شود، بسیار زیبا هستند و اگر از علاقه‌مندان آن اثر باشید، می‌توانید با ذخیره کردن پوستر از آن در جاهای دیگر استفاده کنید. مراحل بازی نیز طراحی متفاوتی دارند و به جز چند مرحله‌ی ابتدایی که ساختاری مشابه برای آشنایی بازیکنان با سیستم گیم‌پلی بازی دارد، بیش از ۱۰۰ مرحله‌ی متنوع و سرگرم کننده در اختیار بازیکنان قرار داده شده است. اما در بخش موسیقی متن بازی، از یک قطعه استفاده شده است که با توجه به مستقل بودن بازی، قابل توجیه است اما این قطعه پس از مدتی خسته کننده می‌شود و بازیکنان می‌توانند با قطع کردن صدای موسیقی متن بازی، به گوش دادن قطعات مد نظر خود بپردازند.

معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن
معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن
معرفی بازی Moviescapes؛ اسم فیلم را حدس بزن

اگر پس از تماشای فیلم‌های سینمایی زیاد در طول سالیان، برای به چالش کشیدن اطلاعات خود به دنبال یک کوییز رنگارنگ و پازلی می‌گردید، Moviescapes: Guess the Movie یک بازی جدید است که با تلفیق بازی‌های جورچین و حدس پوستر، یک اثر با کیفیت به حساب می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403