سوپر کاپ والیبال ایتالیا؛ مودنا 3-1 لوبه؛ یاران غفور از صعود به فینال بازماندند


سوپر کاپ والیبال ایتالیا؛ مودنا 3-1 لوبه؛ یاران غفور از صعود به فینال بازماندند

در شب بد روبرت لندی سیمون و خوانتورنا، لوبه حرفی برای گفتن نداشت.

طرفداری- از سری رقابت های سوپر کاپ والیبال ایتالیا، تیم های مودنا و لوبه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود مودنا به پایان رسید.

در تیم لوبه، سیمون، خوانتورنا، ریچلیکی، رزنده، لئال، بالاسو و آنزانی از ابتدا به میدان رفتند و در طرف مقابل هم، کریستین سن، زایتسف، اندرسون، مکسول هولت، مازونه و بدنورز از ابتدا به میدان رفتند.

مودنا و لوبه در ست نخست بازی نزدیکی را ارائه کردند اما این شاگردان آندره آ جیانی در تیم مودنا بودند که به زیبایی موفق شدند در امتیازات پایانی روند خوب خود را حفظ کرده و با نتیجه 25-23 برنده شوند.

در ست دوم لوبه از میانه های ست از حریف فاصله گرفت! درخشش زایتسف و اندرسون و بی دقتی بازیکنان لوبه سبب شد تا مودنا این ست را با نتیجه 25-21 به سود خود به پایان برساند.

با شروع ست سوم، امیر غفور به جای ریچلیکی به میدان آمد. پس از ورود غفور به بازی لوبه تا حدودی به بازی برگشت و با درخشش لئال و خوانتورنا همچنین بازی کم اشتباه امیر غفور در امتیازات حساس موفق شد در آستانه پیروزی در این ست قرار بگیرد.(23-21) سرویس های عجیب و غریب بازیکنان مودنا این تیم را پیش انداخت.(24-23) اما دو امتیاز سخت توسط لئال و خونتورنا و یک توپگیری دیدنی از بالاسو لوبه را در بازی نگه داشت. در نهایت امتیاز سرویس لئال سبب شد لوبه پیش بیفتد و با اشتباه بدنورز، لوبه این ست را از آن خود کرد.

با شروع ست چهارم، بازی پر اشتباه بازیکنان لوبه در کنار سرویس های مهلک بازیکنان مودنا سبب شد تا مودنا از لوبه فاصله بگیرد.(19-13) در نهایت این دیدار با نتیجه 25-20 به سود مودنا به پایان رسید.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت ها، تیم های پروجا و ترنتینو به مصاف هم خواهند رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان