گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال


گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر امروز دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند که استقلال توانست با 4 گل تراکتور را شکست دهد. نوشته گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گزارش تصویری؛ تراکتور ۲ – ۴ استقلال

کامبک آبی ها در نیمه دوم
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰
گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر امروز دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند که استقلال توانست با ۴ گل تراکتور را شکست دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از ساعت ۱۸ در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، دو تیم تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.

تراکتور که با توقف سایر مدعیان این فرصت را داشت که صدرنشین لیگ شود بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۲۰ توسط محمدرضا آزادی به گل رسید. شیخ دیاباته مهاجم استقلال که نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد گلزنی خود را از این بازی آغاز کرد و توانست هشتمین هت‌تریک تاریخ استقلال در لیگ برتر را رقم زند تا استقلال از حریف ۳ بر یک پیش بیفتد.

تراکتور با ضربه سر ساسان انصاری اختلاف را به حداقل رساند و امیدوارانه به بازی ادامه داد ولی شوت از راه دور علی کریمی تیر خلاصی بود بر پیکر تراکتور و استقلال روند عالی خود را در این بازی نیز ادامه داد. استقلال با این نتیجه پس از ۷ سال در تبریز در لیگ تراکتور را شکست داد.

این نتیجه تاثیری در موقعیت دو تیم در جدول نداشت و تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند و استقلال با ۱۵ امتیاز در جایگاه هفتم جای گرفت. این بازی ششمین برد پیاپی استقلال در لیگ و جام حذفی است و این تیم بسیار امیدوارانه فصل را ادامه خواهد داد.

گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال گزارش تصویری؛ تراکتور 2 – 4 استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟