عامل اصلی برد استقلال برابر تراکتور مشخص شد !


عامل اصلی برد استقلال برابر تراکتور مشخص شد !

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی سیستم تراکتور را دیدم تعجب کردم، انصافا روی نیمکت تراکتور یک تیم ملی وجود داشت ولی آنالیز خوب استراماچونی باعث برد استقلال شد. نوشته عامل اصلی برد استقلال برابر تراکتور مشخص شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عامل اصلی برد استقلال برابر تراکتور مشخص شد !

امیرآبادی : آنالیز خوب استراماچونی باعث شد تا تیم برنده شود
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۹:۱۵
عامل اصلی برد استقلال برابر تراکتور مشخص شد !

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی سیستم تراکتور را دیدم تعجب کردم، انصافا روی نیمکت تراکتور یک تیم ملی وجود داشت ولی آنالیز خوب استراماچونی باعث برد استقلال شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی امیرآبادی در خصوص برتری پرگل استقلال در تبریز اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

انصافا استقلال مقابل تراکتور عالی کار کرد و من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی می‌توانست جلوی این تیم را بگیرد.

وی افزود:

رمز موفقیت استقلال در بازی با تراکتور دوندگی و جنگندگی بود و تمامی ۱۱ بازیکن تمام تلاششان را کردند که تیم برنده شود. این یکی از فاکتورهای اصلی آبی‌پوشان بود و من معتقدم بردی که در تبریز به دست آمد ۶ امتیاز داشت.

مدافع سابق استقلال با اشاره به روند رو به رشد این تیم در هفته‌های اخیر گفت:‌

استقلال طی هفته‌های اخیر فوتبال خوبی به نمایش گذاشت و بازی با تراکتور سکوی پرتاب تیم شد. اگر یادتان باشد ابتدای فصل گفتم؛ اگر بازیکنان این تیم بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و اعتماد به نفسشان را پیدا کنند می‌توانند مدعی اصلی قهرمانی باشند.

وی در خصوص اینکه دنیزلی برای بازی با استقلال سیستم تیمش را تغییر داده بود، گفت:

خود من هم وقتی سیستم تراکتور را دیدم تعجب کردم. انصافا روی نیمکت تراکتور یک تیم ملی بود و آنها مهره‌های زیادی داشتند، ولی اعتماد به نفس بازیکنان مقابل ۷۰ هزار تماشاگر حریف و آنالیز خوب استراماچونی باعث شد تا تیم برنده شود.

امیرآبادی با اشاره به استفاده خوب از دیاباته گفت:

دیاباته تا این هفته‌ها گل نزده بود ولی در بازی با تراکتور قابلیت‌هایش را نشان داد. او بازیکنی است که سرمربی اعتقاد خاصی به وی داشت ولی من معتقد هستم اگر او به شرایط بدنی بهتر برسد، می‌تواند در استقلال به یک مهره بدون جانشین تبدیل شود.

مدافع سابق استقلال در پایان گفت:

برد در تبریز شیرین است آن هم با ۴ گل، ولی بازیکنان باید این پیروزی را فراموش کنند. آنها بدانند در باد برد خوابیدن غرور می‌آورد و بهتر است استقلالی‌ها از فردا به فکر بازی بعد باشند

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید