نشست تعیین سرپرست شهرداری دزفول بار دیگر بی‌نتیجه ماند


نشست تعیین سرپرست شهرداری دزفول بار دیگر بی‌نتیجه ماند

دزفول - ایرنا - چهارمین نشست تعیین سرپرست شهرداری دزفول روز شنبه بدلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای شورا بی‌نتیجه ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول روز شنبه در نشست تعیین سرپرست شهرداری دزفول در سالن جلسات این شورا گفت: تلاش بر این است که هرچه زودتر مشکل تعیین سرپرست شهرداری به‌صورت قانونی و مسالمت‌آمیز رفع شود.
حمیدرضا چمن‌آرا با تاکید بر لزوم رعایت قانون توسط تمام اعضای شورای شهر افزود: شهرداری دزفول با توجه به بازنشسته‌شدن دوایی فر، شهردار ندارد که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده‌است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز اظهارداشت: طبق نامه‌های رسمی دریافتی، محمدعلی دوایی‌فر از چهارم آبان‌ماه شهردار دزفول نیست و حق امضا ندارد لذا برای تسهیل در امور شهروندان باید در اسرع‌وقت سرپرست شهرداری تعیین شود.
تورج بختیاری افزود: بدلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای شورا این نشست نیز غیرعلنی و بی‌نتیجه ماند درحالی‌که مردم منتظر پاسخ وتعیین شهردار هستند.
استانداری خوزستان با ارسال نامه‌ای از تاریخ چهارم آبان‌ماه امسال محمدعلی دوایی‌فر شهردار دزفول را بازنشسته اعلام و شورا را مکلف به تعیین سرپرست شهرداری کرده‌است.
تاکنون چهار نشست برای تعیین سرپرست شهرداری دزفول برگزار شده که بدلیل به حدنصاب نرسیدن اعضای شورا بی‌نتیجه مانده‌اند.

چهار عضو شورای اسلامی شهر دزفول نسبت به نامه بازنشستگی شهردار اعتراض دارند و اعلام کرده اند تا زمان تعیین تکلیف بازنشستگی دوایی‌فر در رای گیری برای تعیین سرپرست شهرداری دزفول شرکت نمی‌کنند.

شورای اسلامی شهر دزفول ۹ عضو دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست