یک کردستانی مدال نقره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا را کسب کرد


یک کردستانی مدال نقره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا را کسب کرد

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: فرزاد سلیمانی جوان کردستانی مدال نقره دومین دوره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا در رشته تاسیسات الکتریکی را کسب کرد.

سید جمیل احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات در ۱۲ رشته مهارتی شامل از جمله تراش CNC، فرز CNC، الکترونیک، طراحی مهندسی مکانیک، مکاترونیک، فناوری فلزکاری، جوشکاری، تأسیسات الکتریکی و رباتیک به صورت رقابت تک نفره و تیمی ۲ نفره در شهر یکاترینبورگ کشور روسیه برگزار شد.

وی افزود: فرزاد سلیمانی جوان کردستانی به مربیگری فاروق محمد امینی مربی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید صالحیان شهرستان سقز در این مسابقات توانست مدال نقره رشته تاسیسات الکتریکی تصاحب کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان اضافه کرد: سلیمانی پیش از این جز کاروان مهارتی استان کردستان جهت شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی بود که در آن دوره از مسابقات نیز موفق به کسب مدال نقره شد.

وی یادآور شد: درخشش این نخبه مهارتی نشان از تاثیر مهارت آموزی در معرفی سطح مهارت نیروی کار ماهر کشور در عرصه های ملی و بین المللی است که این مهم در سایه بهره گیری از مربیان مجرب و توانمندی همچون فاروق محمد امینی محقق می‌شود.

در اولین دوره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا رضا رزوان جوان سقزی نیز توانسته بود مدال نقره آن دوره از مسابقات را در رشته تاسیسات الکتریکی کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403