راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از هرسال در ایرانشهر برگزار می‌شود


راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از هرسال در ایرانشهر برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال باحضور پرشور مردم شیعه و سنی باشکوهتر از سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار می‌شود.

احمدرضا هاشمزهی روز شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرینی است که مقطعی حساس برای نظام اسلامی محسوب می‌شود در نتیجه هر سال باید مراسم گرامیداشت این روز تاریخی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی بیان کرد: ١٣ آبان در تاریخ کشورمان روزی تاریخی و با عظمت است زیرا در این روز بزرگ لانه جاسوسی آمریکا به تسخیر جوانان انقلابی درآمد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه راهپیمایی ١٣ آبان در این شهر از ساعت ۸.۳۰ از مقابل فرمانداری آغاز می‌شود گفت: این روز باید هر سال با آگاهی، شناخت و بصیرت بیشتری برگزار شود.

وی تصریح کرد: ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال ۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و فساد رژیم ستمشاهی و دخالتهای آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۵۷ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط