تعریف جالب مسعود ریگی از سبک بازی اش !


تعریف جالب مسعود ریگی از سبک بازی اش !

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسابقه دیروز قشنگ‌ترین بازی فصل تا اینجای مسابقات بود. نوشته تعریف جالب مسعود ریگی از سبک بازی اش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تعریف جالب مسعود ریگی از سبک بازی اش !

مسعود ریگی : صادقانه می‌گویم ساده بازی کردن را خیلی دوست دارم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۸
تعریف جالب مسعود ریگی از سبک بازی اش !

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مسابقه دیروز قشنگ‌ترین بازی فصل تا اینجای مسابقات بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود ریگی در خصوص برتری پرگل تیم استقلال مقابل تراکتورسازی و پیروزی‌های پیاپی آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد.

ابتدا از بازی شروع کنیم. فکر می‌کردید مقابل تراکتورسازی برنده شوید؟

مسابقه دیروز قشنگ‌ترین بازی فصل تا اینجای مسابقات بود. هر کسی بازی را دید، از آن لذت برد. فکر می‌کنم هم استقلال و هم تراکتور یک فوتبال جاندار و خوب را به نمایش گذاشتند.

صادقانه بگو، فکر می‌کردید ۴ گل به حریف بزنید؟

در اینکه برای برد به زمین رفته بودیم، شک نکنید. خودمان انتظار داشتیم یک فوتبال قشنگ بازی کنیم و خدا را شکر می‌کنم که توپ‌های ما وارد دروازه شد. شب قشنگ و خوبی را پشت سر گذاشتیم.

دیاباته هم بعد از ۸ هفته، پایش به گلزنی باز شد و به قولی، کار را برای استقلال درآورد.

دیاباته بازیکن توانمند و قوی‌ای است. خوشحالم که دیروز توانست سه گل بزند و انصافا شیخ بود که بازی را برای ما درآورد. امیدوارم مرتضی تبریزی که پسر خیلی خوبی است هم با حمایت تماشاگران بتواند برای استقلال گل بزند و به روزهای خوبش برگردد.

فیزیک دیاباته به شکلی است که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کند. شما در تمرینات از او نمی‌ترسید؟

(با خنده) شیخ بازیکن قوی‌ای است و جثه درشتی دارد اما ترسی وجود ندارد. هر فوتبالیستی باید از توانایی‌هایش استفاده کند. هر توپی که برای دیاباته ارسال می‌شود، این قدرت را دارد که دفاع حریف را تحت تاثیر قرار دهد. او برای تیم ما مهره بسیار مفیدی است.

ششمین برد پی در پی استقلال باعث نمی‌شود مغرور شوید؟

نه. ما اول فصل بدشانسی‌های زیادی آوردیم و در چند مسابقه در دقایق ۹۰ به بعد گل می‌خوردیم. الان تیم ما ریتم خوبی گرفته و مربی ما شرایطی را به وجود آورده که بازیکنان سرحال باشند. امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد تا به صدر جدول برسیم.

سبک بازی تو به شکلی است که بیشتر دوندگی داری اما مثل بقیه بازیکنان شاید بازی‌ات به چشم نیاید.

من اول سعی می‌کنم هر خواسته‌ای که مربی تیم دارد، در زمین پیاده کنم. سبک هر بازیکنی به یک شکل است ولی سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم. صادقانه می‌گویم ساده بازی کردن را نیز خیلی دوست دارم. خیلی دوست ندارم کارهای عجیب انجام دهم. سعی می‌کنم کمتر توپ لو بدهم و بیشتر توپ بگیرم. می‌خواهم وظیفه یک هافبک دفاعی را به بهترین شکل انجام دهم.

بازی آینده شما با نفت آبادان است. به نظر کار راحتی نداشته باشید؟

همین طور است. نفت آبادان تیمی است که تا این هفته نتایج خوبی گرفته و مطمئن هستم آنها تیم خوبی را روانه مسابقات می‌کنند. با توجه به اینکه بعد از این بازی تعطیلات در پیش داریم سعی می‌کنیم به بهترین شکل به میدان رفته و نتیجه خوبی کسب کنیم.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس