چهره‌های قرآنی از درون مؤسسات به جامعه معرفی می‌شوند


چهره‌های قرآنی از درون مؤسسات به جامعه معرفی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: چهره‌های قرآنی امروز از بطن مؤسسات قرآن به‌عنوان الگوهای موفق به جامعه معرفی می‌شوند.

چهره‌های قرآنی از درون مؤسسات به جامعه معرفی می‌شوند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ملانوری، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد امروز، 11 آبان‌ماه در آیین تجلیل از 250 برگزیده آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کرمانشاه با اشاره به انگیزه و عشق قرآنی مؤسسات در توسعه فرهنگ قرآنی جامعه، اظهار کرد: چهره‌های قرآنی امروز از دل مؤسسات قرآن به‌عنوان الگو به جامعه معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: مؤسسات در توسعه و رشد برنامه‌های قرآنی کشور حرف اول را می‌زنند و مسیر بالندگی برنامه‌های آموزشی قرآن را مشخص می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در ادامه با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مراکز قرآنی، گفت: هنر ایجاد انس با قرآن را مراکز و مؤسسات قرآنی میان قرآن‌آموزان معنا می‌کنند.

حجت‌الاسلام ملانوری به ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه فعالیت‌های قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: توسعه فعالیت‌های قرآنی افزایش بهره‌مندی اقشار مختلف مردم از فضاهای فرهنگی ـ آموزشی قرآن را درپی دارد.

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در پایان با اشاره به نقش مؤسسات در ترویج سبک زندگی اسلامی عنوان کرد: مراکز قرآنی فرهنگ قرآنی جامعه را به سمت رشد و بالندگی پیش می‌برد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند