صدور 45 ابلاغ برای شعبه‌های ویژه صلح و سازش در دادگستری لرستان


صدور 45 ابلاغ برای شعبه‌های ویژه صلح و سازش در دادگستری لرستان

گروه اجتماعی ــ در اجرای برنامه‌های ستاد صبر با محوریت روحانیان و بزرگان، 45 ابلاغ با امضای مشترک رئیس شورا‌های حل اختلاف لرستان و معاون فرهنگی رئیس‌کل دادگستری استان صادر و ابلاغ شد.

صدور 45 ابلاغ برای شعبه‌های ویژه صلح و سازش در دادگستری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری لرستان امروز، یازدهم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای ابلاغ ستاد صبر که در زمینه صلح، بخشش و رضایت فعالیت دارد و تأکیدات رئیس قوه قضاییه در این زمینه، ضمن بررسی صاحبان نفوذ محلی و علما و روحانیت از صد نفر متنفذ، 45 نفر برای تعیین شعبات ویژه رسیدگی به پرونده‌های قتلی که استیذان آن‌ها از سوی دیوان‌عالی کشور صادر و تأیید شده را انتخاب کردیم.

وی افزود: در این راستا ضمن ابلاغ کتبی در راستای منویات ریاست قوه قضاییه اقدامات لازم صورت پذیرفت و در دستور کار مشترک معاونت فرهنگی و اداره شوراهای حل اختلاف قرار گرفت.

سیزواری اضافه کرد: یازده شعبه در کل استان لرستان برای حل و فصل انتخاب شده و پس‌ از ابلاغ و شروع به کار آن‌ها تاکنون سه پرونده قتل به سازش ختم شده و این امید می‌رود با وجود همت و همدلی و روحیه‌ای که مردم لرستان در بحث محلی خون صلح دارند تعداد بیشتری از پرونده‌های قتل منجر به سازش شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس