حضور چشمگیر به‌نشر با 872 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد


حضور چشمگیر به‌نشر با 872 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد

گروه ادب ــ مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد، این انتشارات با 872 عنوان کتاب میزبان حضور دوستداران کتاب است.

حضور چشمگیر به‌نشر با 872 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب مشهدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر درباره حضور به‌نشر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد به عرضه ۸۷۲ عنوان کتاب در دو غرفه کودک و نوجوان و عمومی و بزرگسال اشاره و اظهار کرد: انتشارات به‌نشر در غرفه کودک به مساحت ۴۸ مترمربع با ۴۲۰ عنوان کتاب در ۲۶۷۷ جلد و در غرفه‌های ۴۶،۴۷،۲۸ در سالن ابوسعید نمایشگاه بین المللی مشهد کتاب‌های قصه، شعر، داستانی و رمان کودک و نوجوان را ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ عنوان کتاب در غرفه کودک این انتشارات چاپ اولی هستند، تصریح کرد: مجموعه «قصه ما مثل شد»، «قصه‌های احکام برای کودکان»، «قصه‌های حنانه» و ... همچنان جزء پرفروش‌های به‌نشر در نمایشگاه کتاب مشهد هستند.

سعیدی در ادامه به عرضه ۴۵۲ عنوان کتاب در غرفه عمومی این انتشارات در ۲۸۴۹ جلد اشاره و بیان کرد: حدود هشت عنوان از این آثار چاپ نخست هستند که مجموعه رمان‌هایی همچون «اوسنه گوهرشاد»، «دعبل و زلفا»، «بادیمانی»، «امام رضا (ع) و کرامت انسانی»، «امام رضا (ع) و زندگی» و ... از پرفروش‌های به‌نشر در سالن فردوسی در غرفه‌های ۲۷۱و ۲۷۲ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد است.

سعیدی با اشاره به عرضه قرآن و ادعیه در قطع و چاپ‌های جدید و متنوع یادآور شد: قرآن‌های رنگی که با کیفیت برتری نسبت به نمونه‌های وارداتی تولید شده در چهار قطع وزیری، رقعی، جیبی و نیم جیبی در رنگ‌های متنوع با رسم الخط عثمان طه تولید شده و در غرفه این انتشارات در اختیار مخاطبان قرار دارد و کتاب‌های عرضه شده در غرفه‌های به‌نشر از تخفیف ۱۵ درصدی برخوردار است.

وی گفت: به‌نشر جدیدترین و پرفروش‌ترین آثار خود را در حوزه‌های دین و معارف اسلامی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ارزش‌های نظام ولایی، گفتمان انقلاب اسلامی و ... در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی گذاشته است.

نویسندگان و شاعران به دیدار مخاطبان خود آمدند

در جریان برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان و نویسنده «مجموعه قصه ما مثل شد» و حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده رمان جذاب و خواندنی «دعبل و زلفا» در غرفه این انتشارات حضور یافتند و با مخاطبان کتاب دیدار و گفتگو کردند.

همزمان با این دیدارها، جشن امضاء آثار این نویسندگان در غرفه‌های کتاب به‌نشر در نمایشگاه کتاب مشهد برگزار شد. همچنین دیدار و گفتگو با جواد نعیمی پژوهشگر و نویسنده آثار مذهبی همچون «قصه‌های زندگانی چهارده معصوم» و مریم عرفانیان نویسنده آثاری، چون «به وقت اردیبهشت» و «تا ابد با تو می‌مانم» و نقد و بررسی «دیوان جودی عنبرانی» با حضور قاسم رفیعا نویسنده و پژوهشگر شنبه و یکشنبه ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در غرفه انتشارات به‌نشر برگزار می‌شود.

گفتنی است در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب مشهد، در غرفة کودک و نوجوان و عمومی انتشارات به‌نشر برنامه‎های متنوع فرهنگی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان آثار برگزار می‌شود.

دورهمی ویژه کتابارانی‌ها در نمایشگاه کتاب مشهد

از دیگر برنامه‌های انتشارات به‌نشر با همکاری شبکه دانش‌آموزی کتاب این انتشارات، برگزاری دورهمی ویژه کتاباران در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب مشهد بود. در این نشست خوانش و نقد و بررسی کتاب «آواز آسمانی عشق» با حضور حمیدرضا سهیلی نویسنده اثر و اعضای شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشر «کتاباران» برگزار شد.

«آواز آسمانی عشق» روایتگر ۳۰ داستان از افراد شفایافته به همراه اسناد، مدارک، تاریخ و ساعت دقیق شفا یافتن در حرم امام رضا (ع) و همچنین مستندات شاهدان عینی واقعه آمده است. معرفی کتاب «آواز آسمانی عشق» به همت اعضای شبکه دانش‌آموزی کتاب به‌نشر «کتاباران» در موکب‌های رضوی از نکات قابل توجهی بود که در این نشست صمیمی عنوان شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403