بهسازی و نصب یادمان گلزار شهدای گمنام مینودشت امسال انجام می‌شود


بهسازی و نصب یادمان گلزار شهدای گمنام مینودشت امسال انجام می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - شهردار مینودشت واقع در شرق استان گلستان اعلام کرد که عملیات بهسازی محوطه و نصب یادمان (المان) بر مزار سه شهید گمنام این شهر تا پایان امسال انجام می‌شود.

سیدعلی اصغر موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که برای عملیات بهسازی محوطه مزار شهدای گمنام مینودشت، پس از چند سال بلاتکلیفی (از سال ۹۲ تا ۹۷)، به دلیل خارج از محدوده خدمات شهری قرار داشتن و مشخص نبودن مالکیت زمین مکان خاکسپاری این شهدا، در نهایت شهرداری از نیمه دوم سال گذشته وارد عمل شد.

وی گفت: بر این اساس شهرداری مبلغ دو میلیارد ریال از بودجه سال گذشته خود را برای محوطه سازی، دیواره‌سازی و بهسازی راه ورودی آن که بر فراز تپه‌ای واقع شدند، اختصاص داد و عملیات اجرایی طرح‌های اشاره شده هم اکنون درحال انجام است.

موسوی اضافه کرد: شهرداری مینودشت برای احداث یادمان (المان) مزار شهدای گمنام این شهرستان هم مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بودجه امسال شهرداری اختصاص داده‌است.

وی تصریح کرد: کار طراحی یادمان (المان) گلزار شهدای گمنام مینودشت پایان یافته و بزودی با انتخاب پیمانکار، احداث آن آغاز و تا قبل از پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار مینودشت ادامه داد: شهرداری مصمم است که عملیات اجرایی طرح‌های مربوط به محوطه‌سازی و احداث یادمان مزار شهدای گمنام این شهرستان را تا پایان امسال انجام و برای رفاه شهروندان آماده نماید.

شهرستان مینودشت افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور